شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#منابع#رئیس کمیته#تحقیق و تفحص
گفت‌وگو|

برخی منابع تخصیص یافته ارز ۴۲۰۰ تومانی بر سفره مردم تأثیر نداشته است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد از منابع تخصیص یافته در این بخش به هدف برخورد نکرده و تاثیر خود را بر سفره مردم نگذاشته است.
جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سرنوشت تحقیق و تفحص از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس تاکید کرد: به دلیل بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ در سال گذشته ما به درستی نتوانستیم این تفحص را به جلو ببریم.

وی تاکید کرد: با این حال ما در روند تحقیق و تفحص مذکور تاکنون یک جلسه با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم و تلاش داریم تا یک جلسه هم با رئیس سازمان دیوان محاسبات در این زمینه داشته باشیم تا اقدامات در این بخش سامان پیدا کند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در رابطه با میزان تخلفات در این بخش اظهار داشت: تخلفات در رابطه با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی زیاد است.

کوچکی نژاد تاکید کرد: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد از منابع تخصیص یافته در این بخش به هدف برخورد نکرده و تاثیر خود را بر سفره مردم نگذاشته است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: قطعاً ما بررسی دقیقی در رابطه با تخلفات تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس خواهیم داشت و حتماً افرادی که خاطی بودن به مجلس معرفی خواهند شد این افراد حتی اگر از مسئولین دولت قبل هم باشند ما با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و اسامی آن‌ها را در گزارش خود درج می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حتی اگر در دولت جدید هم افرادی در این بخش تخلفاتی داشته باشند، ما با آن‌ها برخورد خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/