شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آرام#تیم ملی#قهرمانی آسیا

مسابقات آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا| آغاز کار ایران با ۲ طلا و یک برنز

مسابقات آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا| آغاز کار ایران با 2 طلا و یک برنز

تیم ملی آب‌های آرام ایران کار خود را در مسابقات آب‌های آرام و پاراکانوی قهرمانی آسیا با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز کایاک دونفره آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا از صبح امروز در پاتایا تایلند آغاز شد.

محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یک‌نفره 1000 متر مردان در رقابت با قایقرانان تایلند، ازبکستان، تاجیکستان، هند، اندونزی، قزاقستان و چین‌تایپه به مدال طلای مسابقات آب‌های آرام دست یافت.

علی آقامیرزایی در کایاک یک‌نفره 1000 متر مردان با زمان 3:40.719 دقیقه در رقابت با قایقرانان ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و هنگ‌کنگ صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

امین بوداغی و پیمان قویدل در کایاک دونفره 1000 متر مردان به مدال برنز رسیدند. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند و هند و تایلند و اندونزی در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شیما داناپور در کانوی یک‌نفره 1000 متر بانوان در رده پنجم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا چهارم شدند.

ملی‌پوشان کشورمان در ادامه مسابقات امروز در 3 ماده دیگر رقابت می‌کنند.

 

انتهای پیام/