شهر خبر

ملی‌پوشان بازی مقابل کره را جدی بگیرند/ در زمان برانکو و کی‌روش هم به لیست تیم ملی انتقاد می‌کردند

ملی‌پوشان بازی مقابل کره را جدی بگیرند/ در زمان برانکو و کی‌روش هم به لیست تیم ملی انتقاد می‌کردند

ابراهیم تقی‌پور اعتقاد دارد بازیکنان تیم ملی باید بازی‌های باقی‌مانده را جدی بگیرند و با تمام قوا به میدان بروند.

ابراهیم تقی‌پور، بازیکن اسبق فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی ایران و کُره همیشه حساس بوده و ربطی به شرایط جدولی ندارد. هر دو تیم صعود کرده‌اند اما شک نکنید بازی حساس خواهد بود. برای هر دو طرف. بازی زیبا و جذابی در پیش خواهد بود. ایران دوست ندارد شکست بخورد و این مسئله نبرد را جداب خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: به نظرم بازیکنان باید بازی‌های باقی مانده را جدی بگیرند. با برنده شدن در بازی‌های پیش رو شرایط‌مان در قرعه‌کشی بهتر می‌شود و ممکن است در سید بهتری قرار بگیریم. خود این مسئله عاملی است برای جدی گرفتن بازی‌های پیش رو. صددرصد موافق جدی گرفتن بازی‌ها هستم و می‌توانیم کره را شکست دهیم. اگر شکست بخوریم ممکن است در پایان رقابت‌ها دوم شویم.

مدافع اسبق فوتبال درباره شرایط خط دفاعی گفت: خدا را شکر در خطر دفاعی اوضاع‌مان بسیار خوب است. بازیکنان خوبی در آن منطقه داریم و نفرات جدید می‌توانند در آن منطقه به ما کمک کنند.

تقی‌پور در مورد انتقادات به لیست تیم ملی گفت: در زمان برانکو و کی‌روش هم انتقادات به لیست وجود داشت و همه می‌دانیم لیست تیم ملی سلیقه‌ای است. به نظرم محمد کریمی و سعید صادقی هم می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما  در مجموع باید به نظر سرمریی احترام گذاشت.

وی تصریح کرد: نقطه قوت تیم ملی انسجام است. چیزی که باعث شده تیم ملی همواره خوب و متحد بازی کند. تیم ملی زیبا بازی می‌کند و این مسائله از یکدست بودن و اتحاد نشات می‌گیرد.

پیش‌بینی تقی‌پور از دیدار ایران و کُره اینگونه بود: در این بازی متاسفانه چند بازیکن به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌توانند در زمین حضور پیدا کنند اما آن را بدشانسی نمی‌دانم. نفرات جایگزین می‌توانند خودی نشان دهند و این خود یک موضوع مهم و نکته‌ای مثبت است. در تیم ملی شرایط خوبی از نظر بازیکنان جانشین داریم و چه بسا آن‌ها از غایبین هم بهتر کار کنند. پیش‌بینی من از بازی این است که بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای شاهد باشیم. به برد خوشبینم اما کسب تک امتیاز هم چندان بد نیست.

انتهای پیام