شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اپل

اپل صاحب یک استارتاپ بانکداری شد

اپل یک استارتاپ بانکداری باز انگلیسی به نام «Credit Kudos» را در سکوت خبری به زیرمجموعه‌هایش اضافه کرد.

در صفحه شرایط استفاده این استارتاپ که دو روز پیش بروزرسانی شده، عبارت «زیرمجموعه اپل» به چشم می‌خورد. همچنین لینک سیاست حفظ حریم خصوصی این استارتاپ هم به وب‌سایت اپل می‌رود.

اپل و تصاحب Credit Kudos

Credit Kudos  یک استارتاپ بررسی اعتبار افراد است و ادعا می‌کند که رویکردش نسبت به سایر رویکردها تصویر جامع‌تری از وضعیت سلامت و اعتبار مالی افراد ارائه می‌کند. API این استارتاپ در پلتفرم بانکداری باز بریتانیا برای تحلیل اطلاعات حساب افراد کار می‌کند.

این استارتاپ می‌خواهد فرایند دریافت وام را سریع‌تر کند. در حقیقت Credit Kudos به وام‌دهندگان در تصمیم‌گیری بهتر و سریع‌تر کمک می‌کند تا آن‌ها بتوانند به دیگران وام بدهند و یا دیگر خدمات مالی را به مردم ارائه کنند.

حالا تصاحب Credit Kudos توسط اپل به کوپرتینویی‌ها اجازه می‌دهد فعالیت مالی بیشتری در اروپا داشته باشد و اپل کارت را به این قاره ببرد. اپل کارت از آگوست ۲۰۱۹ در اختیار شهروندان آمریکایی قرار دارد و تصاحب یک استارتاپ بریتانیایی به این غول دنیای فناوری کمک می‌کند تا درباره تایید درخواست شهروندان این کشور برای دریافت اپل کارت، بهتر و دقیق‌تر تصمیم‌گیری کند.

طبق گزارشی، این قرارداد همین هفته منعقد شده و Credit Kudos به اپل پیوسته است. به نظر می‌رسد این قرارداد ارزش استارتاپ بریتانیایی را ۱۵۰ میلیون دلار درنظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو