شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#زلاتان#میلان

اظهار نظر جالب زلاتان درباره ترس از بازنشستگی

زمان خداحافظی زلاتان با وعده به هواداران میلان

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان می‌گوید فعلاً قصد بازنشسته شدن ندارد اما از بازنشسته شدن هم نمی‌ترسد.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ با وجود ۴۰ ساله شدن هنوز آنقدر بازیکن مفیدی هست که به تیم ملی کشورش دعوت شود.

ستاره سوئدی میلانی‌ها در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی کشورش برابر جمهوری چک در نیمه نهایی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲، در پاسخ به این سؤال که آیا از بازنشسته شدن وحشت دارد، واقعیتش این است که من کمی نسبت به دورنمای بازنشستگی‌ام احساس ترس دارم. مسلماً تا زمانی که برایم امکان‌پذیر باشد به بازی کردن ادامه خواهم داد، تا زمانی که بتوانم نتیجه بگیرم و به من فشار نیاید. من می‌خواهم بدون اینکه حسرتی برایم باقی مانده باشد به دوران بازی‌ام پایان بدهم، پس باید از تمام فرصتی که دارم استفاده کنم. می‌دانم هیجانی که الان دارم هرگز مانند گذشته نخواهد بود. الان بدن‌مان برنامه‌ریزی شد که از خواب بیدار شویم، به تمرین برویم، به خانه برگردیم و استراحت کنیم. ۲۰ - ۲۵ سال است که همینطور زندگی می‌کنیم اما یک روز هم از خواب بیدار می‌شوم و دیگر هیچ برنامه‌ای نخواهد بود و آن وقت احساس عجیبی خواهم داشت.

ایبرا در ادامه اظهارنظر جالبی انجام داد و گفت که هواداران بیشتر از بازنشسته شدنش ناراحت خواهند شد تا خودش. او اظهار داشت: من فکر می‌کنم که شما بیشتر از بازنشستگی من ناراحت شوید چون دیگر هیچ جایی نمی‌توانید مرا در حال بازی کردن ببینید. پس الان تا فرصت دارید از تماشای بازی‌هایم لذت ببرید چون در آینده دیگر هیچ کسی را شبیه من پیدا نخواهید کرد.

زلاتان و یارانش جمعه شب در خانه به مصاف جمهوری چک خواهند رفت و در صورت پیروزی در این بازی حریف لهستان در مرحله بعدی پلی‌آف صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ خواهند شد.

منبع: تسنیم