شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#اپل

شباهت‌های آیفون SE ارزان اپل با آیفون ۱۳

شباهت‌های آیفون SE ارزان اپل با آیفون ۱۳

شباهت‌های  آیفون SE ارزان اپل با  آیفون ۱۳
آزمایش بنچمارک‌های مدل آیفون SE جدید در مقایسه با آیفون ۱۳ عملکرد مشابهی را نشان می‌دهد.

به گزارش ثریا آیفون SE اپل قرار است جایگزین ارزان‌تری برای آیفون‌های پرچم‌دار این شرکت باشد، و به همین دلیل، شرکت اپل در مورد سخت‌افزار مانند نمایشگر و دوربین‌ها برخی ‌تفاوت‌های اساسی را حفظ کرده است، اما از نظر عملکرد، به نظر می‌رسد که چنین چیزی وجود ندارد و تفاوت زیادی را ما مشاهده نمی‌کنیم.

اپل اخیرا سری آیفون SE را با یک مدل ۵G جدید به روز کرده است که در اوایل هفته رونمایی شد و با توجه به بنچمارک‌های کشف شده توسط MacRumors، به نظر می‌رسد برای کسانی که به عملکرد‌ها بیشتر از سایر ویژگی‌ها اهمیت می‌دهند این مدل جدید آیفون انتخاب خوبی باشد.

بنچمارک‌ها دستگاهی به نام «iPhone ۱۴,۶» را فهرست می‌کنند که قرار است شناسه آیفون SE جدید باشد. دستگاه مورد بحث موفق به کسب امتیاز تک هسته‌ای ۱۶۹۵ و امتیاز چند هسته‌ای ۴۰۲۱ شده است که تقریباً آن را با مدل پایه آیفون ۱۳ برابر می‌کند که به ترتیب برای زمینه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۱۶۷۲ و ۴۴۸۱ را کسب کرده است.

اگر بخواهیم منصف باشیم، آیفون SE ۵G از همان تراشه A۱۵ Bionic استفاده می‌کند که در سری آیفون ۱۳ نیز یافت می‌شود، بنابراین عملکرد مشابه تعجب آور نیست. همچنین، هر دو آیفون SE ۵G و آیفون ۱۳ جدید هر دو با ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شوند، بنابراین تفاوت‌های اصلی در بخش نمایشگر، طراحی و دوربین است. بنابراین، اگر آیفونی می‌خواهید که می‌دانید تا چندین سال آینده به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و نمی‌خواهید به انداره آیفون ۱۳ هزینه کنید، آیفون SE ۵G می‌تواند همان عملکرد آیفون ۱۳ را داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران