شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت

رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید مجتبی رودباری را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، مردم متدین گیلان، شاگردان و به ویژه بیت گرامی آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید مجتبی رودباری آورده است: این اسوه اخلاق و تقوا در عرصه فرهنگی و اجتماعی با مردم‌داری در رسیدگی به مسائل مردم و انجام امور خیریه همواره پیشگام بود و منشا خدمات ماندگار بود.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید مجتبی رودباری موجب اندوه و تاثر خاطر شد.
این عالم وارسته و انقلابی که از مبارزان نهضت اسلامی و از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، همه عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف اسلامی، مکتب تشیع و تربیت طلاب و شاگردان فراوان نمود.
این اسوه اخلاق و تقوا در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز با مردم‌داری در رسیدگی به مسائل مردم و انجام امور خیریه همواره پیشگام بود و منشا خدمات ماندگار شد.
اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، مردم متدین گیلان، شاگردان و ارادتمندان به ویژه بیت گرامی آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای آن سفر کرده رحمت واسعه الهی و همجواری با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام