شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

تحلیلگر فلسطینی:

عملیات «بئر السبع» نشانگر وحدت فلسطینیان بر سر گزینه «مقاومت» بود

عملیات «بئر السبع» نشانگر وحدت فلسطینیان بر سر گزینه «مقاومت» بود

یک تحلیلگر مسائل نظامی فلسطین در واکنش به عملیات استشهای «بئر السبع» گفت: این عملیات نشانگر وحدت فلسطینیان بر سَر گزینه «مقاومت» بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «واصف عریقات» تحلیلگر مسائل نظامی فلسطین به عملیات استشهادی در «بئر السبع» واکنش نشان داد. وی گفت: عملیات بئر السبع شجاعانه و دلیلی بر وحدت فلسطینیان بر سَر گزینه مقاومت بود.

بر اساس این گزارش، وی گفت: این عملیات شجاعانه و کاملاً برنامه‌ریزی شده بود، چرا که در یک منطقه کاملاً امنیتی از نظر صهیونیست‌ها به وقوع پیوست. این عملیات بی‌نظیر پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان بود و اشغالگران را کاملاً غافلگیر کرد و سرویس‌های امنیتی دشمن نتوانستند وقوع آن را پیش‌بینی کنند.

این تحلیلگر فلسطینی بیان کرد که اجرای این عملیات ثابت کرد که تجاوزات و اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین با چنین عملیات‌هایی پاسخ داده می‌شود و اجرای عملیات در این بازه زمانی، پیام‌های زیادی دارد.

عریقات گفت: این عملیات ثابت کرد که مقاومت ملت فلسطین به ویژه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ یا ۱۹۶۷ و حتی خارج از فلسطین، لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و فلسطینیان متحد و یکپارچه هستند. رژیم صهیونیستی مجازات‌ها و اعمال فشارها بر ساکنان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به ویژه النقب را تشدید خواهد کرد.