شهر خبر

عضو هیات رئیسه مجلس: : رئیسی به خوبی خطر دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور را درک کرده است

عضو هیات رئیسه مجلس: : رئیسی به خوبی خطر دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور را درک کرده است

ایرنا نوشت: سلیمی گفت : ترور دانشمندان هسته ای ما در زمان دو قطبی شدن کشور انجام شد. در اوایل انقلاب هم انفجار حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری و سایر موارد به دلیل حرکت به مسیر دو قطبی شدن شکل گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: این فرهنگ نشات گرفته از شهرهای خرمشهر و آبادان بود که به ما یاد داد برای عزت خود باید آستین ها را بالا بزنیم و برای آقایی خود تلاش بیشتری انجام دهیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: رییس جمهور در پیام نورزی خود به اتحاد همه ارکان نظام در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال تاکید داشتند تا با تکیه بر دانش و همت همه مردان و زنان به ویژه جوانان نخبه این شعار عملی شود. زیرا نباید به دیگران چشم امید بدوزیم.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد: رییس جمهور به درستی در پیام نوروزی خود به تحقق وعده هایی که داده بودند اشاره کردند و امیدواریم وعده‌های ایشان با تلاش مضاعف و فعالیت همه دستگاه‌های مرتبط محقق شود. چرا که امروز بر اساس منویات رهبری باید با انسجام کامل، امیدآفرینی و تلاش همه بخش‌های کشور نسبت به شناسایی چالش‌ها اقدام کرده و در ادامه برای حل مشکلات فعالیت نمایند.

وی با بیان اینکه ظرفیت عظیم کشاورزی استان خوزستان مغفول مانده است، گفت: کشور در بخش محصولات پایه کشاورزی مشکلاتی دارد و پیام نوروزی رییس جمهور از این استان نوید بخش احیاء دوباره این بخش‌ها است.

 دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی‌ها است/تذکر رییسی دقیق بود


 

سلیمی درباره تاکید رییس جمهور به دور شدن کشور از دو قطبی شدن، اظهار داشت: رییس جمهور به خوبی خطر دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور را درک کرده است، دوقطبی سازی کشور سبب فرسایش نیروها و فرسایش انرژی می شود و زمینه را برای نفوذ معاندین نظام فراهم می سازد.

وی ادامه داد: ترور دانشمندان هسته ای ما در زمان دو قطبی شدن کشور انجام شد. در اوایل انقلاب هم انفجار حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری و سایر موارد به دلیل حرکت به مسیر دو قطبی شدن شکل گرفت.

عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حقیقت دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی‌ها است تا در برخی از نهادها و وزارتخانه ها این افراد به جای حل مشکلات کشور، جیب خود را پُر کنند. افراد فاسدی که به دنبال یغما بردن اموال ملت هستند و برای اهداف خود دست به هرکاری می زنند.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که چنین فضاهای موهم و ساختگی توسط برخی از افراد شکل بگیرد، اظهار داشت: وقتی کشور به سمت دو قطبی شدن پیش برود در عمل ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی هدر خواهد رفت، نباید اجازه داد این ظرفیت‌ها از دست برود. بلکه باید در عمل از همه این پتانسیل برای سربلندی ایران عزیز استفاده کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: کشور برای همه ایرانیان است و به تعبیر شعر دوران دبستان باید «دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد» که این شعر می تواند سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

۲۱۲۱۵