شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#وزیر دفاع

وزیر دفاع: آیت الله ری شهری عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و تبیین ارزش‌ها طی کرد

وزیر دفاع گفت: آیت الله محمد محمدی ری شهری در طول حیات خدمت صادقانه و خالصانه همواره مدافع ارزش‌های ناب اسلام محمدی، نظام و یار امامین انقلاب بودند که عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و مسیر نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های معارف عالی دینی و اسلامی طی کرد.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پی درگذشت آیت الله محمد محمدی ری شهری، پیام تسلیت صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال شخصیت گرانقدر و عالم برجسته، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

ایشان در طول حیات خدمت صادقانه و خالصانه همواره مدافع ارزش‌های ناب اسلام محمدی، نظام و یار امامین انقلاب بودند که عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و مسیر نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های معارف عالی دینی و اسلامی طی کرد.

آیت الله ری شهری همیشه در دوران قبل از انقلاب و در جریان مبارزه با حکومت ستم شاهی طاغوت نقشی مهم ایفا نمود و در دوران بعد از انقلاب نیز در مسئولیت‌های خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخلصانه گام برداشتند و فداکاری‌های بیشماری از خود نشان دادند.

اینجانب ارتحال این شخصیت برجسته و ممتاز را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، شاگردان محترم و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، غفران واسعه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/