شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

مجبور بودیم از مردم‌ بخواهیم ماسک‌شان را دربیاورند

مجبور بودیم از مردم‌ بخواهیم ماسک‌شان را دربیاورند

ایسنا نوشت: سمیرا حسینی که در سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» بازی می‌کند، از عدم اشاره به شیوع کرونا در فیلمنامه این سریال و در نتیجه مشکلاتی که المان‌های مربوط به کرونا در سطح شهر از جمله ماسک، در سکانس‌های خارجی برای‌شان ایجاد کرد، گفت.

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی مهریزی از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

سمیرا حسینی، بازیگر این سریال، این مجموعه را چنین توصیف می‌کند: «سریال «دردسرهای شیرین» طنز نیست ولی موقعیت‌های شیرین و جذابی دارد.»  

او می‌افزاید: «این سریال در راستای تشویق مردم‌ برای تولید ملی و کارآفرینی است. هیچ‌کدام از کاراکترها به جز نقش «پیام‌»، طنز نیستند و جدی هستند اما سریال موقعیت‌های طنز دارد.» 

این بازیگر در پاسخ به این که آیا فیلمنامه سریال‌های مناسبتی عید از جمله «دردسرهای شیرین» به صورت کامل در دسترس بازیگر قرار می‌گیرد یا خیر؟ توضیح می‌دهد: «طرح و سیناپس از اول به صورت کامل مشخص بود و تا قست پنج هم نوشته بود ولی ادامه قسمت‌ها همزمان با کار نوشته شد.»  

او در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان می‌کند: «در کل این مساله (کامل نبودن فیلمنامه) برای بازیگر سخت است و من به عنوان‌ بازیگر ترجیح‌ می‌دهم کلیت فیلمنامه و نقش را بخوانم تا بتوانم روی آن شخصیت‌پردازی کنم. بالاخره هر جزییاتی تا آخر فیلمنامه، باعث می‌شود بازیگر بُعدهای متفاوتی به شخصیتش در قصه بدهد ولی چاره‌ای نیست و کاری هم نمی‌توان کرد.» 

بازیگر سریال نوروزی شبکه پنج سیما، درباره مشکلاتی که کرونا در حین تصویربرداری سریال برای گروه سازنده ایجاد کرده، توضیح می‌دهد: «متاسفانه فیلمنامه به کرونا اشاره‌ای ندارد و همین‌ اتفاق باعث شده وقتی سکانس‌های خارجی داریم، از مردم خواهش کنیم ماسک‌شان را بردارند یا جایی برویم که رفت‌وآمد نباشد.» 

سمیرا حسینی در سریال‌هایی همچون «صاحبدلان» و «آسمان همیشه ابری نیست» هم ایفای نقش کرده است.

۲۵۹۲۵۹