شهر خبر

حامد همایون: سال گذشته آلبوم «برزخ عاشقی» را وارد بازار موسیقی کردم/به فکر برگزاری کنسرت در شهر های مختلف هستم/ تنها از راه موسیقی زندگی ام را می چرخانم!

حامد همایون: سال گذشته آلبوم «برزخ عاشقی» را وارد بازار موسیقی کردم/به فکر برگزاری کنسرت در شهر های مختلف هستم/ تنها از راه موسیقی زندگی ام را می چرخانم!

حامد همایون خواننده و آهنگساز که در کارنامه هنری اش آثاری چون «چتر خیس»، «چنین کنم چنان کنم»، «حاکم احساس»، «پرسه»، «بارون که زد» و «مردم شهر» دیده می شود با ما به واسطه روز های پایانی سال و نزدیک شدن به بهار 1401 گپ و گفتی زد تا از حال و احوال این روز هایش بشنویم.

حامد همایون خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ است که اولین تک آهنگ انتشار یافته از او به عنوان  بارون که زد نام داشت و بعد از آن با ترانه چتر خیس به شهرت رسید. حامد همایون در فاصله 6 ماه بیش از 200 کنسرت برگزار کرد که همین مسئله باعث شد تا مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کند. همایون اولین بار در سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام «دوباره عشق» را منتشر کرد. او در گفت و گویی نوروزی با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص اینکه سال گذشته را چگونه پشت سر گذاشته است و چه برنامه هایی در دست داشت گفت: سال گذشته نیز همچنان به دلیل شرایط سخت کرونا اجرایی در کار نبود اما ما مشغول ضبط جدید ترین آلبوم موسیقی به نام «برزخ عاشقی» بودیم که اوایل ماه بهمن ماه نیز وارد بازار موسیقی شد.

خواننده «چنین کنم چنان کنم» در پاسخ به این سوال که چه برنامه حرفه ای برای سال جدید دارد و قرار است چه کار هایی انجام دهد بیان کرد: برای عید نوروز برنامه به خصوصی مد نظر نیست اما با توجه به اینکه آلبوم «برزخ عاشقی» وارد بازار موسیقی شد و مردم 13 قطعه جدید در اختیار داشتند 9 اسفندماه در سالن میلاد کنسرت برگزار کردیم اما با توجه به شرایط سالن با محدودیت بلیط ها فروخته شد و من سعی کردم با انرژی زیاد به مردم خوش بگذرد و برای آینده نیز منتظر هستیم ببینیم اوضاع از چه قرار خواهد بود تا اگر این امکان فراهم شد در شهرستان ها و شهر های مختلف اجرا داشته باشیم.

حامد همایون در پایان و در خصوص اینکه با توجه به تعطیلی مشاغل و کسب و کار ها در طی دو سال کرونایی و وجود تورم آیا زندگی او از لحاظ اقتصادی تنها از راه موسیقی تامین و مدیریت می شود اظهار کرد: بله ، حدود دوسال می شود که هیچ درآمدی نداریم درواقع من تنها از بخش اجرا امرار معاش می کنم و فکر می کنم در این میان نیز نوازندگان عزیز بیشتر از صنف خواننده ورشکسته شده اند.

انتهای پیام