شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر

هشدار هلال احمر به مردم: در خانه بمانید/ یک طوفان با سرعت 50 کیلومتر در راه است

کدخبر: 484455
مدیرعامل هلال احمر استان تهران از وقوع طوفان در استان خبر داد و گفت: مردم از اتراق زیر درخت ها و دکل های برق خودداری کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شاهین فتحی با اشاره به هشدارهای قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور وضعیت هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان تهران هم اکنون در حال آماده باش طرح نوروزی هستند که با حفظ آمادگی و هماهنگی در صورت وقوع حادثه عملیات امدادرسانی انجام شود.

وی در خصوص حوادث در برخی نقاط استان تهران افزود: طبق تماس‌های برخی از شهروندان مبنی بر سقوط درخت و دکل نیروهای عملیات امدادی به محل‌های حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: برحسب گزارش‌های دریافتی از سازمان اورژانس در خصوص وقوع طوفان تا به الان هیچ فوتی در شهر تهران نداشته ایم و فقط ۲ نفر دچار آسیب دیدگی سطحی گزارش شده است.

فتحی عنوان داشت: پیش بینی شده ک یک طوفان با سرعت ۵۰ کیلومتر به سمت تهران در حرکت است که دستگاه‌های خدمت رسان در این خصوص در حال آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان داشت: از شهروندان تقاضا داریم از اتراق در کنار دکل‌های برق و مخابرات و درخت‌ها اجتناب کنند و ضمن حفظ آمادگی در منزل بمانند تا هیچ اتفاق ناگواری صورت نگیرد.

وی در پایان عنوان داشت: شهروندان عزیز در صورت بروز اتفاق ناگوار با شماره تماس ۱۱۲ بگیرند تا همکاران ما عملیات امداد رسانی را انجام دهند.