شهر خبر

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت مهرنوش شریعتی

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت مهرنوش شریعتی

مدیرکل هنرهای نمایشی، در پیامی برای درگذشت مهرنوش شریعتی، او را هنرمندی متعهّد و تاثیرگذار در پهنه نمایش‌ عروسکی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، با انتشار پیامی، درگذشت مهرنوش شریعتی را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

«با کمال اندوه و تاسف با خبر شدیم، مسافر نام‌آشنای عرصه هنر و هنرمند متعهّد و تاثیرگذار نمایش‌های عروسکی، مهرنوش شریعتی، به صحن آرامش ابدی پیوست.
بی‌شک از این پس، می‌توان، تداوم خاطرات را  در آثاری  متنوّع  و یاد و حافظه همراهان و دوستان و مخاطبان آثارش، به روشنی گواه گرفت.
فقدانش را به همسر گرامی و خانواده محترمش و نیز خانواده شریف هنرهای نمایشی کشور ، به ویژه  هنرمندان نمایش‌های عروسکی تسلیت عرض کرده و آرامش روح بلندش  را از درگاه خداوند متعال، مسالت دارم.»

مهرنوش شریعتی که تجربه ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازی‌دهندگی، صداپیشگی و کارگردانی نمایش عروسکی و همچنین سابقه اجراهای عروسکی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان و... را در کارنامه هنری خود داشت، بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا، و پس از چند روز به کما فرو رفتن، روز یکم فروردین، درگذشت. 

۵۷۵۷