شهر خبر

امروز اتفاق افتاد؛

بمباران استان«الجوف» توسط سعودی/زخمی شدن شماری از غیرنظامیان یمنی

بمباران استان«الجوف» توسط سعودی/زخمی شدن شماری از غیرنظامیان یمنی

به دنبال بمباران استان «الجوف» توسط جنگنده های سعودی شماری از غیرنظامیان یمنی به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله حملات و تجاوزات نظامی ائتلاف سعودی علیه مردم بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های سعودی مناطقی از استان «الجوف» را به شدت بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، آخرین خبرها حاکی از آن است که شماری از غیرنظامیان یمنی به دنبال حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی زخمی شده اند. منابع یمنی حال شماری از مجروحان را وخیم گزارش کرده اند.

این درحالی است که روز گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی برای تشریح تحولات میدانی ۷ سال گذشته، گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در طول این مدت بیش از ۱۰ هزار نظامی سعودی را کشته و زخمی کردند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: در جریان عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان در طول ۷ سال گذشته همچنین بیش از ۱۲۰۰ نظامی امارات نیز کشته و زخمی شدند.

یحیی سریع اظهار داشت: ملت و مقاومت یمن در طول سالهای گذشته همواره در برابر تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی ایستادگی کردند که این مسأله قابل ستایش است. ما ۷ سال صبر و ایستادگی کردیم و برای به دست آوردن آزادی و استقلال خود حاضریم بیش از این‌ها مقاومت کنیم.