شهر خبر

قضاوت بسیار سنگینی انجام دادم/ کیفیت مسابقات کاپ آسیا بالا بود

قضاوت بسیار سنگینی انجام دادم/ کیفیت مسابقات کاپ آسیا بالا بود

داور مسابقات بدنسازی کاپ آسیا در ایران از کیفیت مسابقه و شرکت کننده‌هایش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دوره مسابقات کاپ آسیا در رشته‌های مختلف به میزبانی جزیره کیش به اتمام رسید.

حسن گلستانه در این مورد گفت: کیفیت شرکت کننده ها بالا بود ولی از لحاظ کمی چون با مسابقات کشوری ایران فاصله داشت و خیلی ها از رژیم های خود خارج شده بودند تعداد نفرات زیادی شرکت نکرده بودند.

وی در مورد میزبانی ایران ادامه داد: اولین بار بود که ایران میزبان بود و در تجربه اول قطعا یکسری مشکلات وجود داشت که از پیش تعیین شده نیست و به نظر من دفعات بعد بهتر برگزار خواهد شد.

قهرمان فیتنس در خصوص داوری که در این مسابقات انجام داد، عنوان کرد: من در رشته بادی بیلدینگ، فیتنس و فیتنس چلنج به داوری پرداختم. اولین مسابقه کاپ آسیا در ایران بود و طبق هماهنگی هایی با رئیس جهانی بدنسازی از صبح تا 5 بعدازظهر داوری به صورت مارشال را برعهده داشتم و در یک سالن دیگر داوری فیتنس چلنج را از 5 تا 10:30 شب را انجام می دادم. روزی 13 ساعت داوری کردم و قضاوت بسیار سنگینی بود. باید کسی که به زبان انگلیسی تسلط داشت داوری مارشال را انجام می‌داد که آقای جبلی از من خواست این کار را کنم و من هم به داوری مارشال پرداختم و مسابقات به خوشی ختم به خیر شد.

گلستانه در مورد اینکه آیا همانند مسابقه فیتنس سال گذشته افراد مشهور هم حضور داشتند یا خیر توضیح داد: تعدادی از قهرمان ها دوره اول فیتنس سال گذشته بودند اما افراد مشهور مثل رضا نوروزی یا مهدی ماهانی که سال پیش بودند حضور نداشتند که به آنها حق می دهم زیرا فیلد کاریشان به صورت دیگری بو دو به این کار به شکل یک تجربه نگاه کردند. باید بگویم گرشا رضایی به عنوان تماشاگر حضور داشت.

داور مسابقات در مورد اینکه دور دوم هم برگزار می‌شود یا خیر گفت: در مورد کاپ آسیا تصمیم‌ گیری نشده و رئیس جهانی باید تایید کند چون حضور خانم‌ها و آقایان در ایران کنار هم امکان پذیر نیست فکر نمی‌کنم دور دوم مسابقات در ایران برگزار شود.

گلستانه در پایان در مورد افراد و تیم‌های شرکت کننده افزود: یک تیم از سوریه و یک نفر از مکزیک در این مسابقات شرکت کردند. آقای آلدو از مکزیک علاقه داشت که حضور داشته باشد و با هم ارتباط دوستی برقرار کردیم و باید بگویم پرواز خیلی سخته داشته و 30 ساعت طول کشید که به ایران برسد ولی بازهم به خاطر علاقه مندی این کار را انجام داده است.

انتهای پیام