شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس

عاملان قتل نوجوان ۱۷ ساله در بندرعباس دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۷ شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان قتل نوجوان ۱۷ ساله در بندرعباس دستگیر شدند

مهرداد مشوق بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۷ ساله در یکی از محلات بندرعباس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و اکیپ بررسی صحنه جرم با همراهی ماموران تجسس کلانتری ۱۷ شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام و با بهره گیری از روش های کارآگاهی و رصد اطلاعاتی موفق شدند ۲ نفر از عاملان اصلی درگیری منجر به قتل را در محل شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

  • این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان ضارب اصلی نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی بدنی از نامبرده یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال شد.

سرهنگ مشوق خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر جرم انتصابی بوده که پس از روبه رو شدن با دلایل و مستندات موجود عرصه را بر خود تنگ و لب به اعتراف گشود و معترف شد در حال تردد در خیابان بوده که سه نفر راکبین موتورسیکلت دارای صدای بلند و نابهنجار مواجه و با آنان درگیر که در این درگیری به وسیله سلاح سرد ضربه ای به مقتول وارد کرده است که در نهایت پرونده متشکله پس از تحقیقات نهایی به دادسرا ارسال و حسب دستور مقام قضائی متهمان با قرار تامین مناسب روانه بازداشتگاه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، از عموم شهروندان خصوصاً جوانان و نوجوانان که در شرایط خاص دوران بلوغ قرار دارند خواست در برخورد با نابهنجاری های اجتماعی ضمن حفظ خودنسردی از برخوردهای هیجانی خودداری و با یادگیری و استفاده از تکنیک های روانشناسی و کنترل هیجان آرام سازی خویش را سرلوحه کار قرار دهند چرا که پشیمانی بعد از بروز این گونه حوادث سودی برای آنان نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنیوز