شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احسان علیخانی#حیایی#امین حیایی

تعجب احسان علیخانی از آن‌چه امین حیایی در مورد تیپ کارن همایونفر گفت

تعجب احسان علیخانی از آن‌چه امین حیایی در مورد تیپ کارن همایونفر گفت

امین حیایی در برنامه «عصر جدید» از خاطره اولین دیدارش با کارن همایونفر در دوران سربازی و از مدل مو و تیپ و قیافه‌اش گفت و همایونفر را به هارولد لوید، بازیگر، کمدین و تهیه‌کننده آمریکایی که بیشتر به‌خاطر فیلم‌های صامتش معروف بود و همین‌طور به هری‌پاتر تشبیه کرد که با تعجب علیخانی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه نوروزی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی و حضور چهار داور این برنامه شامل ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی که قرار است در روزهای پیش رو فصل سوم این برنامه را داوری کنند، روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. 

در بخشی از این برنامه، امین حیایی به ذکر خاطره‌ای در مورد دوران سربازی‌اش و اولین باری که کارن همایونفر را دید، پرداخت. او در این مورد گفت: «بعد از این که آموزشی را تمام کردم، به پایگاه نیرو هوایی رفتیم تا تقسیم شویم و در واقع هرکسی ممکن بود هرجایی بیفتد. من برای واحد خبر و ارتباطات عقیدتی سیاسی نیرو هوایی تهران انتخاب شدم. سال ۱۳۶۸ بود، بعد از سه ماه آموزشی تقسیم شدیم و من تهران افتادم. در حالی که پارتی هم نداشتم. همان روزی که آمده بودند تا تصمیم بگیرند هرکسی را کجا بفرستند در جواب هر سوالی که می‌پرسیدند کسی این یا آن را بلد است؟ من دستم را بالا می‌بردم. می‌گفتند نقاشی، دستم را بالا می‌بردم، می‌گفتند عکاسی، گرافیک و... هرچه می‌گفتند دستم را بالا می‌بردم چون می‌خواستم حتما همان‌جا بمانم.» 

او ادامه داد: «قرار بود قصر فیروزه بمانم اما در چکش که تقسیم شدیم به ستاد مرکز در خیابان پیروزی افتادم و سرباز قسمت واحد خبر و ارتباطات شدم.»  

حیایی با اشاره به ظاهرش گفت: «کچل، کچلِ کامل. اولین روزی که آن‌جا رفتیم و قرار بود سربازها برای صبحانه دور هم جمع شوند دیدیم چند تا سرباز با موی بلند، خوشتیپ، لباس‌ها اتوکشیده و تر و تمیز آمدند و کارن هم با همین عینک گردش بین آن‌ها بود. تمیز و مرتب. هارولد لوید را دیده‌اید؟! موها مشکی، شبیه هری‌پاتر جوان، بوی ادکلنش هم آن منطقه را برداشت بود.»  

او در جواب تعجب احسان علیخانی که چرا حیایی کچل بود و همایونفر با موهای بلند می‌چرخید، گفت: «استایلش همین‌طوری بود. البته که قدیمی‌تر هم بود، ۱۳ ماه می‌شد که آن‌جا بود و اجراهای نمایشی هم داشتند و ما روز اول‌مان بود.» 

۲۵۹۲۵۹