شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوروز

6 فوتی در نخستین تصادفات نوروز

با توجه به اینکه استان مرکزی در کریدور و شاهراه ارتباطی غرب به شرق قرار دارد، هر ساله شاهد موارد زیادی حوادث جاده ای هستیم. در این راستا تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی در آماده باش کامل قرار دارند.

6 فوتی در نخستین تصادفات نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تصادفات جاده ای در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی سال 1401 تاکنون 6 فوتی بر جای گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: متاسفانه در 3 روز نخستین سال، 6 مورد فوتی در اثر حوادث رانندگی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به ثبت رسیده که از این تعداد 4 مورد مربوط به تصادفات جاده ای و 2 مورد مربوط به تصادفات داخل شهری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی در کریدور و شاهراه ارتباطی غرب به شرق قرار دارد، هر ساله شاهد موارد زیادی حوادث جاده ای هستیم. در این راستا تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی در آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به آغاز سال جدید و شروع سفرهای نوروزی، رعایت برخی از نکات مهم ایمنی در هنگام رانندگی بسیار ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالیان تصریح کرد: در این راستا باید استفاده از کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی، سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جدی گرفته شود و از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

منبع: عصر ایران