شهر خبر

آمار تلخ از فوتی های حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز / تاکنون ۲۰۲ نفر جان باختند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا امروز در مقایسه با ترددها نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۳ درصد متوسط افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور را شاهد هستیم.

آمار تلخ از فوتی های حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز / تاکنون ۲۰۲ نفر جان باختند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا امروز در مقایسه با ترددها نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۳ درصد متوسط افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور را شاهد هستیم. این رقم در برخی از جاده‌های پردد مانند استان‌های شمالی و زیارتی ۸۰ درصد است.

سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور، اظهار کرد: افزایش تردد را در سطح جاده‌های کشور را شاهد هستیم درحال حاضر در جاده چالوس و هراز سنگین بار بیشتر به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جاده‌های شمالی و شمال غربی کشور، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، همدان و زنجان بارش برف و باران را شاهد هستیم، ادامه داد: سازمان هواشناسی هشدار زرد داده که تا پایان هفته در این استان‌ها شاهد ناپایداری جوی خواهیم بود.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: تا امروز در مقایسه با ترددها نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۳ درصد متوسط افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور را شاهد هستیم. این رقم در برخی از جاده‌های پردد مانند استان‌های شمالی و زیارتی ۸۰ درصد است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه تا امروز ۱۵۴ فقره تصادف منجر به فوت ۲۰۲ نفر از هموطنان کشته شدند و از این آمار ۱۷۴ فوتی‌ها در جاده‌ها و ۲۸ فوتی‌ها در شهرها رخ داده است. به ازای هر تصادف بیش از یک نفر کشته شده است چراکه اکثر سفرها به صورت خانوادگی و خودروها پر سرنشین است.