شهر خبر

بازدید سه ساعته از پیش اعلام نشده محسنی اژه‌ای از زندان ساری در ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ + ویدئو

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای شب گذشته در آخرین روز سال ۱۴۰۰ و همزمان با ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، به صورت از پیش اعلام نشده و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت.

بازدید سه ساعته از پیش اعلام نشده محسنی اژه‌ای از زندان ساری در ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ + ویدئو
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای شب گذشته در آخرین روز سال ۱۴۰۰ و همزمان با ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، به صورت از پیش اعلام نشده و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.

رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید، ضمن تبریک نوروز و فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و بهار طبیعت، با تعدادی از مددجویان زندان ساری به صورت چهره به چهره گفتگو کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.

قاضی‌القضات در گفتگوی چهره به چهره با محکومان این زندان، در خصوص جرم ارتکابی آنها، مدت زمان سپری‌شده از محکومیت‌شان، شرایط بهداشتی و غذایی زندان و نحوه بهره‌مندی مددجویان از امکانات ورزشی و رفاهی کسب اطلاع کرد.
 
رییس عدلیه از سازمان زندان‌ها خواست پرونده‌های زندانیانی که دچار اطاله شده است را احصا و به رییس قوه قضاییه ارسال کنند تا دلایل اطاله تحقیق و روشن شود.

 

حجم ویدیو: 12.05M | مدت زمان ویدیو: 00:03:42
منبع: میزان