شهر خبر

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین:

عملیات مقاومتی در «قدس» دلیل آشکاری بر زنده بودن انتفاضه است

عملیات مقاومتی در «قدس» دلیل آشکاری بر زنده بودن انتفاضه است

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات مقاومتی در قدس اشغالی دلیل آشکاری بر زنده بودن انتفاضه در اراضی اشغالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای به عملیات استشهادی روز گذشته در قدس اشغالی که به زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تأکید کرده است: عملیات مقاومتی در قدس اشغالی را یکی از اسرای آزادشده فلسطینی انجام داد. این عملیات مبارک در راستای واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست انجام شد.

در ادامه بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان شده است: این عملیات در حقیقت در واکنش به جنایاتی که رژیم صهیونیستی و نیز شهرک نشینان آن به صورت روزانه علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند، انجام شد.

این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده است: جهاد و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست ادامه خواهد داشت و فلسطینیان در این مسیر از تمامی گزینه‌هایی که در اختیار دارند، استفاده خواهند کرد. می‌توان گفت که عملیات استشهای در قدس دلیل آشکاری بر زنده بودن انتفاضه در اراضی اشغالی بود.

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرده بود: عملیات مقاومتی در منطقه باب العمود در واقع واکنش و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بود.

وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه عنوان کرد: شجاعت مجری این عملیات، پیام واضحی به اشغالگران و سران رژیم صهیونیستی بود مبنی بر اینکه تا زمانی که این ملت به امنیت و آسایش دست نیابد، آن‌ها نیز در این سرزمین هیچ امنیتی نخواهند داشت.

حماده اظهار داشت که جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی هرگز عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف نخواهد کرد بلکه قدرت آنان برای مقابله با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست را روزافزون خواهد ساخت.

شب گذشته یکی از شهروندان فلسطینی به وسیله چاقو و سلاح سرد به شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حمله کرد. به دنبال این عملیات مقاومتی، ۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شدند.