شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی

پیام احمدی نیا: "زیرخاکی 3" قطعا اولین گزینه مخاطب برای دیدن است/ در انتخاب نقش هایم حساس تر شده ام

پیام احمدی نیا: "زیرخاکی 3" قطعا اولین گزینه مخاطب برای دیدن است/ در انتخاب نقش هایم حساس تر شده ام

پیام احمدی نیا بازیگر سینما و تلویزیون که کارنامه پر باری دارد و می توان به آثاری چون "حمال طلا"، "صحنه زنی"گربه سیاه"، "کولبرف" از او اشاره کرد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "ملاقات خصوصی" کاندید بهترین بازیگر مکمل مرد شده بود در سال 1401 با سریال نوروزی "زیرخاکی 3" مهمان قاب تلویزیون می شود به همین بهانه با او گفت و گویی کرده ایم که در ذیل می خوانید.

پیام احمدی نیا بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص سریال نوروزی "زیرخاکی 3" به خبرنگار فرهنگ و هنر برنا گفت: فیلمبرداری "زیر خاکی 3" هنوز تمام نشده است اما انشالله تا اواخر اسفندماه فیلمبرداری تمام می شود.

این بازیگر درخصوص میزان دیده شدن سریال ها در نوروز اظهار داشت: در این سال ها شاهد این بوده ایم سریال های نوروزی اگر کمدی باشند میزان ببیننده های آن بیشتر است. مانند سریال هایی که پخش شده "پایتخت"، "نون خ"، و... ما امیدوار هستیم که امسال هم زیرخاکی با اقبال خوبی مواجه شود و قطعا مخاطب گزینه اولش برای دیدن سریال های نوروزی زیرخاکی خواهد بود.

بازیگر فیلم "صحنه زنی" درخصوص وضعیت تولیدات نمایشی در سال پیش رو بیان کرد: امیدواریم که اتفاقات خوبی بیفتد. در این چند سال مواجه با کرونا مخاطب و مردم از سریال ها استقبال بیشتری کردند و علاقه آن ها به سریال دیدن حتی بیشتر از سینما که شاید در این شرایط کرونایی کمتر بتوانند به سینما بروند شده است و بیشتر روی به تلویزیون و آثار نمایش خانگی آورده اند. من فکر می کنم در سال جدید هم اگر همین روند ادامه پیدا کند باید تولیدات به لحاظ کمی و کیفی رشد حداقلی داشته باشد.

احمدی نیا درباره ی تعطیلات نوروزش گفت: نوروز 1401 سر پروژه سریال "حکم رشد" هستم و فکر می کنم تا اواخر بهار فیلمبرداری آن ادامه داشته باشد و در ایام نوروز یکی دو روز تعطیل خواهیم بود و بعد از آن دوباره شروع خواهیم کرد.

او درخصوص شنیده ها درباره ی شباهت های نقشش در حکم رشد با نقشش در ملاقات خصوصی گفت: این دو نقش هیچ شباهتی به هم ندارند. نمی دانم بعضی از دوستان چطور فکر می کنند هر نقشی که در آن خشونت وجود داشته باشد یا نقش اگر کمی خاکستری باشد شبیه به هم می شود اما در واقعیت اینگونه نیست و این شخصیت ها به لحاظ کاراکتر،گریم و پوششی و بقیه ی جزئیات هیچ شباهتی به هم ندارند. نقش "غلام" در سریال «حکم رشد» به دلیل اینکه نوشته ی سعید نعمت الله است و متون و نوشته های او جنسش متفاوت است و تیپیکال خاص خودش را دارد که این را با دیگر آثار متمایز می کند.

او در پایان درباره تاثیر کاندید شدن اش در جشنواره چهلم در مسیر حرفه ای اش تصریح کرد: این مسئله قطعا تاثیر زیادی در انتخاب نقش هایم دارد. در مسیر حرفه ای هنوز تاثیرش را ندیده ام اما قطعا من را از قبل برای انتخاب نقش هایم حساس تر کرده است و امیدوارم که در سال جدید کارهای متفاوتی انجام دهیم.

انتهای پیام