شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برجام

اخبار مثبتی از مذاکرات احیای برجام به گوش می رسد

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار پیامی تصویری در اینستاگرام به مناسبت آغاز سال نو شمسی، نوشت: در آستانه سال ۱۴۰۱، فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را تبریک می‌گویم. امیدوارم که سال ۱۴۰۱ سال ثبات اقتصادی و سال همراه با آرامش و رفاه برای هموطنان عزیز باشد. با اخبار مثبتی که از مذاکرات احیای برجام بگوش می‌رسد، امیدوارم در سال جدید شاهد گسترش و تقویت تعاملات بین المللی در جهت رشد اقتصادی و تقویت سرمایه اجتماعی درکشورمان در چارچوب «تعامل از خانه تا جهان» برای توسعه باشیم.

 اخبار مثبتی از مذاکرات احیای برجام به گوش می رسد

رییس پیشین بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد تا سال 1401 سال ثبات اقتصادی و گسترش و تقویت تعاملات بین المللی همراه با آرامش و رفاه برای هموطنان ایرانی باشد.

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار پیامی تصویری در اینستاگرام به مناسبت آغاز سال نو شمسی، نوشت: «در آستانه سال ۱۴۰۱، فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را تبریک می گویم. امیدوارم که سال ۱۴۰۱ سال ثبات اقتصادی و سال همراه با آرامش و رفاه برای هموطنان عزیز باشد. با اخبار مثبتی که از مذاکرات احیای برجام بگوش می رسد، امیدوارم در سال جدید شاهد گسترش و تقویت تعاملات بین المللی در جهت رشد اقتصادی و تقویت سرمایه اجتماعی درکشورمان در چارچوب «تعامل از خانه تا جهان » برای توسعه باشیم.

با آرزوی سربلندی و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران درسال پیش رو.»

 

منبع: انتخاب