شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سام درخشانی

چرا پژمان جمشیدی، دستِ سام درخشانی را می‌بوسد؟

چرا پژمان جمشیدی، دستِ سام درخشانی را می‌بوسد؟

پژمان جمشیدی، با اشاره به نخستین تجربه بازیگریش در سریال «پژمان»، تاکید کرد سام درخشانی تنها کسی بوده است که آن زمان نسبت به بازی با او گارد نداشته و برای همین تا آخر عمر مدیون اوست و دستش را می‌بوسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی، فوتبالیست و بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه‌کنندگی علی ضیا بود.

او در بخشی از این برنامه، با بیان این‌که فضای مجازی خوشحالش نمی‌کند، گفت: «متاسفانه خبر خوب در فضای مجازی خیلی کم داریم. در مجموع تصمیم گرفتم در این فضا فعالیت نکنم و سر تصمیم خود هستم. خیلی وقت‌ها سر فیلم، تئاتر یا سریال می‌گویند پست بگذار، می‌گویم مارادونا فوت کرد پست نگذاشتم؛ حالا برای کار خودمان که قطعا نمی‌گذارم.»

این بازیگر درباره همکاری با سام درخشانی گفت: «قرار نبود سریال پژمان را من بازی کنم، بعد از نهایی شدن حضورم، قرار نبود سام بازی کند؛ سام تنها کسی بود که نسبت به من گارد نداشت. خوشبختانه جزو موفق‌ترین زوج‌ها هستیم اما در یک برهه تصمیم گرفتیم دور از هم بازی کنیم،  امیدوارم دوباره کنار هم کار کنیم. سام عزیز من است، او با بازی در کنار یک ورزشکار، ریسک کرد. تا آخر عمر مدیونش هستم و دستش را می‌بوسم.»

جمشیدی درباره سریال «زیرخاکی» گفت: «آقای سامان کارگردانی را درست و دقیق انجام می‌دهد. بازی کردن با خانم صامتی هم به قدری لذت‌بخش است که نمی‌توانم آن را توصیف کنم. او بازیگر، شریف، کاربلد، بی‌حاشیه و بدون استرس است و افتخار می‌کنم که کنارش بازی کردم.»

۵۷۵۷