شهر خبر

امروز یکشنبه؛

۳ استان یمن توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شدند

۳ استان یمن توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شدند

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که جنگنده های متعلق به ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته مناطق مسکونی در ۳ استان یمن را بمباران کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان إب را بمباران کردند. این در حالی است مناطق مسکونی در استان ضالع نیز هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفتند.

از سوی دیگر، منابع یمنی اعلام کردند که مناطقی در استان محویت نیز هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند. در بسیاری از حملات جنگنده‌های سعودی به استان‌های یمن، مناطق مسکونی بمباران شدند.

این درحالی است که پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشک‌های بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: این عملیات در عمق عربستان با موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپادها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد. در این عملیات برخی مراکز و تأسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو در ریاض و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند.