شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند

افشار دوست مسافر تایلند شد

افشار دوست مسافر تایلند شد

مرحله نخست دوره مربیگری اورآسیا از دوم تا هشتم فروردین‌ماه در بانکوک برگزار خواهد شد و 16 مربی از دو قاره اروپا و آسیا در آن شرکت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود افشاردوست کارشناس خبره هیات رئیسه فدراسیون والیبال و مدرس فدراسیون جهانی در این دوره تدریس خواهد داشت و به‌همین منظور روز دوشنبه اول فروردین راهی تایلند می‌شود.

6 مدرس از دو قاره آسیا و اروپا (هر قاره سه نفر) به صورت حضوری در این دوره تدریس می‌کنند و تعدادی نیز به صورت غیر حضوری تدریس خواهند داشت که علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی ایران مبحث آنالیز را به صورت آنلاین تدریس خواهد کرد.

محمود افشاردوست از ایران، سرید هاران از هند و شهاب از عمان مدرسان حضوری قاره کهن آسیا در این دوره مربیگری هستند.

مدرس جهانی والیبال درباره نحوه انتخاب مربیان جوان برای حضور در دوره مربیگری اروپا و آسیا، گفت: دو کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا نفراتی را برای شرکت در این دوره انتخاب کردند که در مصاحبه‌های اختصاصی این نفرات در هر قاره به هشت نفر نهایی رسید. 

محمود افشاردوست تمرینات پایه، آسیب‌شناشی و چگونگی برخورد با آسیب‌ها، تکنیک، تاکتیک و آنالیز را محور تدریس در این دوره‌ها دانست و گفت: به نظر من تلفیق والیبال دو قاره اروپا و آسیا می‌تواند عاملی برای رشد و توسعه والیبال در این دو قاره شود.

وی درباره زمان برگزاری مرحله دوم دوره که قرار است در اروپا برگزار شود، گفت: این دوره در چند مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست به صورت حضوری قرار بود در سال 2021 برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و با توجه به شرایط فعلی، هنوز زمان دقیق مرحله دوم که در اروپا برگزار خواهد شد، مشخص نشده است.

انتهای پیام