شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند#بازی‌های آسیایی

پالیزبان: مهم‌ترین هدف ما بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است/ در تایلند نتیجه قابل قبولی کسب کردیم

پالیزبان: مهم‌ترین هدف ما بازی‌های آسیایی 2022 است/ در تایلند نتیجه قابل قبولی کسب کردیم

کماندار طلایی کشورمان در کاپ آسیایی تایلند گفت: مهم ترین دلیل حضور ما در این مسابقات این بود که باید خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدصالح پالیزبان پس از کسب مدال طلای کامپوند کاپ آسیایی در تایلند اظهار داشت: خداراشکر مسابقات خوبی بود و خوشحالم که توانستیم در آخرین مسابقه‌ای که در سال 1400 شرکت کردیم نتیجه نسبتا خوب و قابل قبولی کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: بعلاوه خوشحالم که توانستم کاری که در کاپ آسیایی دوره قبل انجام دادم را دوباره تکرار کردم و مجددا به مدال طلا رسیدم.

کماندار طلایی کشورمان در کاپ آسیایی با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو، تاکید کرد: مهم ترین دلیل حضور ما در این مسابقات این بود که باید خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم. نه تنها کاپ آسیایی بلکه سایر مسابقاتی هم که در پیش داریم به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو است‌. این بازی‌ها که تابستان سال آینده برگزار می‌شود مهم ترین هدف ما است.

وی در پایان گفت: در کاپ آسیایی همه تیم‌ها به جز چند تیم که مهم‌ترین رقبای ما در بازی‌های آسیایی هستند، حضور داشتند. خوشبختانه اینجا نتیجه خوبی گرفتیم و بالطبع امیدواریم در بازی‌های آسیایی این کاری که در کاپ آسیایی انجام دادیم را تکرار کنیم.

 

انتهای پیام/