شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر فرهنگ

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی روحانی وارسته، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی -رحمه الله علیه - رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در آستانه بهار طبیعت موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

براى اینجانب و همه دوستداران آن عالِم نستوه، این مصیبتى بزرگ و ضایعه‌اى جبران ناپذیر است. آن دانشمند گرانقدر که عمری در راه ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر مذهبی و دینی  سپری کردند، نمونه ای بارز از پیوند  روحانیت  و دانشگاه  بودند. ایشان همواره بر این باور بودند که   دانشگاه محل صدور و انتشار اندیشه‌های فعال و پویا   است و  فرصت  حضور در دانشگاه را  برای هر مسئول در نظام جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم و ارزشمند  می دانستند ؛چرا که به باور ایشان دانشگاه ،مکان و مجمعی  برای انعکاس حرف‌ها  است.

سلوک تربیتی و اخلاقی ایشان در شاگردان و معاشران خود بسیار تأثیر گذار بود و  از ایشان نمونه‌ای برجسته از روحانیت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه  دانشگاهیان ساخته بود.

این جانب این ضایعه  را به بیت مکرم آن عالم و والد مکرم ایشان حضرت آیت الله حاج سید علی شفیعی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و تمامی علما، دانشجویان و مردم استان خوزستان   تسلیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت برای آن فقید، عُلو درجات و برای بازماندگانِ معزّز صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌کنم.»

انتهای پیام