شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

راهنمای انتخاب یک سرویس خواب نوزادی مناسب

راهنمای انتخاب یک سرویس خواب نوزادی مناسب

هنگامی که والدین منتظر به دنیا آمدن نوزاد خود می باشند، یکی از مهم­ترین کارهایی که انجام خواهند داد ایجاد یک اتاق خواب نوزاد است. همانطور که شروع به طراحی اتاق خواب جدید خود می­کنید، بدون شک توجه زیادی به سرویس خواب نوزادی خواهید داشت. از این گذشته، کودک خواب آلود شما هر شب زمان زیادی را در تخت خواب خود می­گذراند.

 باید به دنبال تختی باشید که از نظر زیبایی با فضای اتاق کودک شما مطابقت داشته باشد، یافتن تختی که برای کودک شما نیز ایمن باشد، مهم است. مهم است که تصور نکنید هر تختی که به آن نگاه می­ کنید برای کودک شما بی­ خطر است. ابتدا باید درمورد تمام مسائل آن به خوبی تحقیق کنید. 

شما می خواهید کودکتان درامنیت باشد. در این مورد سوالی نیست ، چگونه می توان تشخیص داد که سرویس خواب نوزادی که می­خواهید بخرید، ایمن است؟

ابتدا باید ارتفاع تشک قابل تنظیم باشد. همانطور که کودک شما بزرگ تر می­شود - و کمی کنجکاوتر می­شود – می­توانید ارتفاع تشک را کاهش دهید.

همه ابعاد سرویس خواب به خصوص تخت خواب را اندازه­گیری کنید . اطمینان حاصل کنید که تخت خواب نوزادی یک تناسب مناسب برای تشک ایجاد می­ کند و لت ها بیش از ۶ سانتی متر از هم فاصله ندارند. این کار به جلوگیری از گیرکردن دست‌ها یا پاها در مکان‌هایی که نباید باشند کمک می‌کند.

گهواره ایمن یعنی خوابی آرام هم برای شما و هم برای نوزاد تازه متولدتان!

قابلیت تبدیل تخت نوزادی را بررسی کنید! 

نوزادان هر روز درحال تغییر هستند و رشد می­کنند. تخت نوزادی یکی از ضروری­ترین اقلام سرویس خواب نوزادی می­باشد. به دنبال تختی باشید که بتواند از تخت نوزاد به تختی به اندازه کودک نوجوان تبدیل شود. به جای خرید چندین تخت در طول سال­ها، با سرمایه ­گذاری در یک تخت خواب قابل تبدیل، هزینه زیادی را پس انداز می­ کنید.

کیفیت سرویس خواب نوزاد چگونه باید باشد؟

به دنبال سرویس خوابی باشید که از بهترین متریال و مواد داخل آن استفاده شده باشد. سرویس خوابی که از متریال نامرغوب داخل آن استفاده شده است ممکن است منجر به خطرات و مضراتی برای نوزاد تازه متولدتان شود.

تخت ­های نوزادی نیز باید به راحتی تنظیم و تبدیل شوند (اگر یک تخت قابل تبدیل را انتخاب کنید!). یک تنظیم پیچیده می تواند یک سردرد و یک خطر برای ایمنی نوزاد باشد. مواد با کیفیت و راه­اندازی آسان ترکیبی جادویی را ایجاد می­ کنند! 

راهنمای انتخاب یک سرویس خواب نوزادی مناسب

قیمت سرویس خواب نوزادی چگونه باید باشد؟

برای قیمت­گذاری یک سرویس خواب نوزادی مناسب ، عوامل متعددی تاثیرگذار می باشد . ازجمله استفاده از چوب و ام دی اف یا نئوپان که متریال اصلی کار است . به دلیل کیفیت بالاتر چوب و ام دی اف نسبت به نئوپان، این محصولات دارای قیمت بالاتری می­باشند. استفاده از متریال باکیفیت خیال شما را برای سالیان سال از سرویس خواب آسوده می کند.استفاده از متریال نامرغوب مانند نئوپان احتمال ضرر رساندن به نوزاد شما را دارد. همچنین متریال دیگر از جمله ریل، اتصالات، روکش و یا رنگ آن. استفاده از متریال باکیفیت، سرویس خوابی استاندارد به شما تحویل می دهد.

به طورمثال استفاده از اتصالات الیت به جای پیچ خودکار به شما این امکان را می­دهد که تمامی قطعات آن را از هم جدا کنید و دوباره به هم متصل کنید. این ویژگی به شما امکانات زیادی را می­دهد. به طور مثال شما می­توانید در هنگام جابجایی از آن استفاده کنید و به راحتی آن ها را حمل کنید. همچنین اگر قطعه­ ای از سرویس خواب خراب شد، می توانید آن قطعه را جدا کرده و قطعه ­ای دیگر جایگزین آن کنید.

استفاده از روکش ضدخش ممبران به شما این امکان را می­دهد که سخت ­ترین لکه ها از جمله جوهر را با استفاده از الکل را از روی آن پاک کنید.

استایل سرویس خواب نوزادی را بررسی کنید!

هزاران مدل تخت نوزادی وجود دارد. برخی از آنها عجیب و فانتزی هستند درحالی که برخی دیگر ساده و کلاسیک هستند. برخی از از تولیدکنندگان از چوب، فلز یا ترکیبی از آن ها استفاده می کنند.  بررسی کنید که کدام یک از سبک ها، مورد علاقه شما و خانواده تان می­باشد.

نکته ­ای حرفه­ ای: این شعار سبک مینیمال را هرگز فراموش نکنید:  (Less is More!)کمتر، بیشتر است. تخت های ساده و شیک می­توانند در هر خانه ­ای جای خود را پیدا کنند. سبک­های ساده اغلب از نظر جنسیت نیز خنثی هستند، بنابراین می توان از آنها هم برای دختر و هم برای پسر استفاده کرد. ظاهر اتاق فرزند شما با بزرگ شدن تغییر می­کند. یک تخت ساده می تواند به راحتی با محیط اطراف خود سازگار شود.

راهنمای انتخاب یک سرویس خواب نوزادی مناسب

البته این را هم به یاد داشته باشید که وقتی تخت را کاملاً چیدمان کردید، باید پتو، بالش، اسباب‌بازی‌های بزرگ و حیوانات عروسکی را بیرون از تخت نگه دارید. در حالی که پتوها یا روتختی های ضخیم ممکن است برای کودک شما راحت به نظر برسند، اما به این موارد نیازی ندارند و به تخت کودک شما تعلق ندارند. چون که استفاده از این موارد امکان بروز خفگی در نوزادان را افزایش می دهد.

شرکت معتبر تولید کننده سرویس خواب نوزادی

شرکت سرویس خواب هومودکورز تولید کننده انواع سرویس خواب نوزادی در مدل­های مختلف ساده ، فانتزی ، کلبه ، مونته سوری و سفارشی می باشد. این شرکت معتبر برای تمامی محصولات خود دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است.

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد برای طراحی و چیدمان یک اتاق خواب نوزادی باید به نکات متعددی توجه کرد. از زیبایی و ایمنی سرویس خواب نوزادی گرفته تا نحوه قرار دادن آن در اتاق خواب. متریال و مواد استفاده شده در سرویس خواب تضمین عمر و کیفیت آن می باشد. مهمترین عضو سرویس خواب نوزادی ، تخت آن می باشد که همه نکات گفته شده باید در آن رعایت شود. رعایت تمامی این نکات منجر به داشتن خوابی آرام برای نوزادتان می شود. پیدا کردن شرکتی که تمامی موارد گفته شده را رعایت کرده باشد کاری مهم و سخت می باشد. هومو دکورز می تواند به شما اطمینان کامل را بدهد که شما می توانید سرویس خوابی عالی برای نوزادتان داشته باشید.