شهر خبر

ژستد با گلش روحیه گرفت/ هر بازی استقلال یک فینال خواهد بود

ژستد با گلش روحیه گرفت/ هر بازی استقلال یک فینال خواهد بود

پیشکسوت آبی‌پوشان اعتقاد دارد ژستد با این گل برای ادامه مسابقات لیگ برتر روحیه گرفته است.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دربی گفت: بازی بسیار خوبی بود که افت و خیز زیادی هم داشت. سرعت بازی عالی بود و چیزی که کیفیت را افزایش داد، حضور تماشاگران بود. به هر حال بازیکنان جوان دوست دارند خودشان را در زمین نشان دهند و حضور هواداران مهم‌ترین انگیزه بود. آن‌ها شور و هیجان خاصی به بازی دادند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در نیمه اول بهتر بازی کرد و نتیجه‌اش هم گل حریف بود. در نیمه دوم اما عقب‌نشینی کرد و هر تیمی عقب بکشد مجازات می‌شود و پرسپولیس هم مجازات شد. حتی خود استقلال هم پس از گلزنی عقب کشید و ممکن بود گل دریافت کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره انتخاب بهترین بازیکن آبی‌ها گفت: همه در یک حد بودند و نمی‌توان یک بازیکن را بهترین دانست. بازی ترکیبی تیم خوب بود، شوتزنی داشتند، موقعیت داشتند و به طور کلی به استقلال نمره قبولی می‌دهم. استقلال تعویض‌های بسیار خوبی هم داشت و ورق برگردانده شد. در صورتی که پرسپولیس تعویض‌های آنچنان خوبی نداشت. نیک نفس و آمانوف جریان را کاملا تغییر دادند و حتی می‌شد زودتر آن‌ها را وارد زمین کرد. ژستد هم با گلی که زد برای ادامه کار روحیه گرفت. بین خط هافبک و حمله فاصله زیاد بود. اضافه کردن هافبک‌ها و به طور کلی تعویض‌ها اقدامی خوب بود. استراتژی روی آوردن به بازی مستقیم هم جواب داد.

مراغه‌چیان درباره آینده استقلال افزود: تا 60 درصد استقلال قهرمان شده اما نباید کار را تمام شده دانست. اصلا نمی‌توان گفت استقلال قطعا قهرمان می‌شود زیرا 7 بازی مانده و هزاران اتفاق در پیش خواهد بود. بازیکنان باید با تمام وجود در تمام بازی‌ها برنده شوند. اگر همین بازی هم با شکست تمام می‌شد اوضاع خطرناک می‌شد. خود ما با تاج با دیگران فاصله داشتیم اما در 5 هفته سقوط کردیم و چهارم شدیم. به قهرمانی خوشبین هستم زیرا از لحاظ روحی و روانی تیم خیلی خوب شده است.

وی با ابراز امیدواری جهت دنباله‌دار شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: امیدوارم ورود تماشاگران از این به بعد کاملا آزاد شود. به هرحال شرایط بهتر شده و هم‌اکنون در اروپا هم تماشاگران می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. به هر حال این روزها تمام کارها را با رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌دهیم و به نظرم با توجه به ظرفیت 80 هزارنفری ورزشگاه می‌توان انتظار داشت 40 هزار نفر حضور پیدا کنند و با فاصله بنشینند زیرا فوتبال بدون حضور تماشاگران اصلا نمی‌چسبد.

انتهای پیام/