شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

سخنگوی دولت: هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوز‌ها هستند

سخنگوی دولت گفت: از حدود هزار و ۵۲۰ نوع مجوزی که بنا بود در درگاه ملی مجوز‌ها به صورت الکترونیکی صادر شوند، هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوز‌ها هستند.

خبرگزاری میزان_ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفتگو با بخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص آخرین وضعیت صدور مجوز‌های کسب و کار، گفت: از حدود هزار و ۵۲۰ نوع مجوزی که بنا بود در درگاه ملی مجوز‌ها به صورت الکترونیکی صادر شوند، هزار و ۳۹۱ مجوز در حال اتصال به درگاه ملی صدور مجوز‌ها هستند.

وی ادامه داد: از این هزار و ۳۹۱ مجوز نیز ۵۰۰ نوع مجوز مربوط به مشاغل خانگی است که ۴۰۰ نوع صرفا با ثبت درخواست، مجوز آن‌ها صادر می‌شود و حدود ۱۰۰ نوع هم پس از سه روز؛ استعلام‌ها دریافت، مدارک اخذ و مجوز صادر خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: تقریبا همه دستگاه‌ها در حال اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها هستند؛ به ویژه در دستگاه‌های درون قوه مجریه مشکلی از حیث اتصال نیست و فرآیند‌های اجرایی اتصال در حال نهایی شدن است، اما در مجموعه‌هایی مثل سازمان نظام پزشکی یا کانون وکلا که خارج از قوه مجریه هستند، هماهنگی ضعیف‌تر و با سرعت کمتری در حال انجام است.

بهادری جهرمی بیان داشت: افرادی که به هر دلیلی موفق نشدند از سامانه درگاه ملی مجوز‌ها سرویس بگیرند می‌توانند از طریق همین درگاه و سایر مراجع نظارتی هیات مقررات زدایی، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/