شهر خبر

وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!+ویدئو و تصاویر

علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، در یک مصاحبه‌ی ویدیویی و پس از آن در یک رشته توییت، ادعای عجیبی را مطرح کرده که شرح آن را در ادامه می‌بینید.

وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!+ویدئو و تصاویر

20220317_154642وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!

علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، در یک مصاحبه‌ی ویدیویی و پس از آن در یک رشته توییت عجیب، مدعی شده که ده‌ها پیشنهاد کاری شگفت‌انگیز از طرف فیسبوک و گوگل دریافت کرده که مشتاق به همکاری و استفاده از استعدادهای ایشان بوده‌اند، اما ایشان نپذیرفته و بارها و بارها پاسخ داده که تمایلی به مهاجرت ندارد و مایل است به مملکت و مردم خودش خدمت کند.

این حس میهن‌پرستی و میل ایشان به خدمت در راه کشور، پسندیده و قابل تقدیر است، اما نکته‌ای که انتظار می‌رود یک عضو هیئت علمی از یک دانشگاه برتر کشور نسبت به آن واقف و آگاه باشد، این است که ایمیل‌های ریکروتر، دعوت به کار نیستند, بلکه از طرف شرکتهای تردپارتی (شخص ثالث) و بر اساس رزومه‌ی لینکدین، برای افراد مختلف در سراسر دنیا ارسال می‌شوند تا در واقع به عنوان معرف و واسطه, اشخاص را به شرکت‌های مختلف معرفی نموده و در صورت بسته شدن قرارداد شغلی، پورسانت خودشان را به دست بیاورند! شرح ماجرا را در توییت‌ها و ویدئوی زیر ببینید.

1647519933538

حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06
منبع: ۵۵ آنلاین