شهر خبر

هنرمندان دربی را پیشبینی می کنند

پیش بینی جالب چهره‌های مشهور سینما درباره دربی/ از رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی تا همایون ارشادی

چند تن از چهره های مطرح سینما و تلویزیون کشور در گفت و گو با خبرورزشی دربی را پیش بینی کردند.

پیش بینی جالب چهره‌های مشهور سینما درباره دربی/ از رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی تا همایون ارشادی
خبرورزشی -

اگر بگوییم مهم ترین رویداد ورزشی که در طول سال داخل کشور برگزار می شود دربی بزرگ پایتخت است دروغ نگفتیم. جدال سنتی پرسپولیس و استقلال آنقدر حساس و جذاب است که مردم از چند روز قبل به استقبال این بازی می روند. دربی نه تنها فوتبالی ها را درگیر خود می کند بلکه بسیاری از هنرمندان کشور هم ریز به ریز اخبار این بازی را دنبال می کنند و امیدوارند تیم محبوبشان برنده شود. به بهانه دربی پیش رو به سراغ چند تن از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون رفتیم و از آن ها خواستیم دربی را پیش بینی کنند. نظرات جالب هنرمندان را در گزارش زیر می خوانید

رضا رشیدی : برنده دربی  پرسپولیس است

رضا رشیدپور مجری با سابقه و دوست داشتنی صدا و سیما که از طرفداران پرسپولیس است، در خصوق دربی حساس پنجشنبه به خبر ورزشی گفت: نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می دهد چون دربی یک بازی خاص است. خب من پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده دربی شود. پیش بینی من برد پرسپولیس در این بازی است و فکر می کنم پرسپولیس با یک گل به پیروزی برسد.

پژمان جمشیدی: امیدوارم پیش بینی ام درست از آب دربیاید

بازیکن سابق پرسپولیس و ستاره این روزهای سینما و تلویزیون که بسیار هم پر کار است در مورد دربی گفت:  نیازی نیست که بگویم طرفدار کدام تیم هستم چون همه می دانند آرزوی قلبی من برد پرسپولیس در دربی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. نمی‌توانم زننده گل دربی را حدس بزنم چرا که همه بازیکنان شانس باز کردن دروازه حریف را دارند اما به نظر من نتیجه دربی ۲ بر ۱ به سود سرخ‌ها خواهد بود. امیدوارم که این پیش بینی درست از آب دربیاید.

امیر غفارمنش: عقلم مساوی و دلم برد استقلال را می گوید

بدون شک یکی از متعصب ترین همرمندان استقلالی کشور امیرغفارمنش بازیگر تئاتر و تلویزیون است. امیر که از هر فرصتی برای کری خواندن هم استفاده می کند، معتقد است شانس تیم محبوبش برای برد در دربی به مراتب بیشتر از پرسپولیس است. غفارمنش می گوید، دربی شرایط خاصی دارد ولی استقلال روحیه بالایی دارد و به خاطر صدرنشینی این تیم با آرامش بیشتری بازی خواهد کرد. من می گویم دربی را دو بر یک و با گل های یامگا و ارسلان مطهری خواهیم برد. البته عبدی هم برای پرسپولیس گل خواهد زد.

محسن کیایی: دلم برد پرسپولیس ولی عقلم مساوی را می گوید

محسن کیایی بازیگر دوست داشتنی و محبوب سینما که همواره از علاقه اش به پرسپولیس حرف زده معتقد است این بازی مساوی خواهد شد. محسن در خصوص دربی گفت: پرسپولیس را خیلی دوست دارم و این را همیشه عنوان کردم. نمی دانم چه خواهد شد چون شرایط خیلی حساس است و پرسپولیس برای قهرمانی باید دربی را ببرد. طبیعتا دوست دارم پرسپولیس بازی را ببرد و دلم هم همین را می گوید. با این حال حدسم این است که بازی پر گل و البته مساوی خواهد شد. به نظرم بازی دو بر دو می شود و تمیروف و ترابی هم گل های پرسپولیس را می زنند.

کامران تفتی: دو بر یک پرسپولیس را می بریم

کامران تفتی بازیگر توانمند کشور که از طرفداران سرسخت استقلال است در مورد دربی گفت: تازه از سر فیلمبرداری آمدم و آنقدر خسته ام که توان فکر کردن ندارم. با این حال نظرم برد استقلال در دربی است و فکر می کنم تیم محبوبم دو بر یک پرسپولیس را شکست خواهد داد. دوست دارم گل های بازی را هم یامگا و حسین زاده بزنند تا استقلالی ها خوشحال شوند.

بهرنگ علوی: برای دبل هت تریک باید استقلال را ببریم

بهرنگ علوی از آن دسته پرسپولیسی هایی است که بسیار جدی و حرفه ای بازی ها و اخبار تیم محبوبش را دنبال می کند. بهرنگ در خصوص این دربی گفت: شرایط جدول طوری شد که ما محکوم به برد هستیم. استقلال به مساوی هم راضی است  ولی ما فقط برد می خواهیم. اگر تیم ما می خواد دبل هت تریک کند، باید استقلال را شکست دهد. من فکر می کنم تیم ما آنقدر پتانسیل دارد که اگر بچه ها خودشان باشند، به راحتی استقلال را می برند. واقعا پیش بینی این بازی سخت است ولی دلم روشن است دربی را می بریم.

همایون ارشادی: با گل یامگا پرسپولیس را می بریم

همایون ارشادی بازیگر با سابقه سینمای کشور از آن دسته استقلالی های قدیمی است که همیشه از تیم محبوبش حمایت می کند. ارشادی در خصوص دربی پیش رو گفت: استقلال این فصل عالی نتیجه گرفته و بدون باخت صدرنشین است. اگر هم دربی را ببریم و هم قهرمان شویم، فوق العاده خواهد بود. نتیجه بازی اصلا مهم نیست ولی فقط دوست دارم تیم محبوبم برنده بازی باشد. من فکر می کنم استقلال با گل یامگا دربی را خواهد برد و در پایان فصل هم قهرمان خواهد شد.