شهر خبر

دربی ۹۸ پایتخت

خوشحالی هواداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال

خوشحالی هواداران پرسپولیس از حضور یک بازیکن استقلال

هواداران پرسپولیس خوشحال خواهند شد که فرهاد مجیدی، ژستد را از ابتدا مقابل پرسپولیس به بازی بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حاشیه‌های قب از شروع این دیدار را در زیر می خوانید:

* با اینکه قرار بود در ورزشگاه و پارکینگ‌ها از ساعت ۱۲ به روی مردم باز شود اما نزدیک به دو ساعت قبل از آن هواداران توانستند به ورزشگاه آمده تا خود را برای دیدن دربی آماده کنند.

* نیروی انتظامی برای اینکه اتفاقی بین هواداران دو تیم رخ ندهد ورودی آنها را جدا کرده تا مانع از درگیری احتمالی شود.

* هواداران استقلال که از شهرهای دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند مرادمند و یزدانی را تشویق می‌کردند. آنها همچنین علیه کنعانی زادگان و خلیلی شعار می‌دادند.

* طرفداران پرسپولیس آرزو می‌کنند که سرمربی آبی‌پوشان، رودی ژستد را در ترکیب اصلی قرار دهد. هواداران پرسپولیس معتقدند که این بازیکن عملکرد خوبی نداشته و حضورش می‌تواند به نفع تیم محبوبشان باشد.

* هواداران پرسپولیس که از شهرستان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند با شعارهای خود از یحیی گلمحمدی از او حمایت کرده و از او می‌خواستند که استقلال را در این دیدار شکست دهد.

* طرفداران استقلال هم فرهاد مجیدی، وریا غفوری و یامگاه را بیشتر از همه تشویق کرده و از بازیکن خارجی استقلال خواستند که روند گلزنی اش را مقابل پرسپولیس ادامه داده و دروازه سرخپوشان را باز کند.

* با توجه به اینکه تنها ۲۰ هزار تماشاگر می‌توانند وارد ورزشگاه شوند آرامش خاصی در مجموعه ورزشی آزادی حکمفرما است و همانند دربی‌های گذشته هیاهوی بسیاری وجود ندارد.

* برخی از هواداران استقلال در یک اقدامی جالب گلزن های سابق استقلال در دربی را مورد تشویق قرار دادند.

* جمعی از هواداران استقلال که از شهرستان برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند به مناسبت پنجشنبه آخر سال یاد و خاطره منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی را گرامی داشته و چندین بار برای آنها فاتحه و صلوات فرستادند.