شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#مردم ایران

فرمانده نداجا: امنیت را در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان ایجاد کرده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن امروز در برابر مشت آهنین مردم ایران ناتوان است، گفت: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه‌تن‌ها برای ما بلکه برای منطقه و جهان تأثیرگذار است.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۱ و ۱۹۲ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی رشت، گفت: امام (ره) پیوند‌های وسیعی در همه حوزه‌ها در این مرز و بوم ایجاد کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیوند بین ارتش و مردم پس از انقلاب اسلامی، افزود: این پیوند تبدیل به وحدتی سراسری شد و در ادامه در ۸ سال دفاع مقدس شهدا به میدان آمدند، جانشان را فدا کردند و این راه خاتمه نیافت بلکه امروز ادامه دارد.

ایرانی به حضور موثر ایرانیان در صحنه اشاره و تصریح کرد: دشمن امروز در برابر مشت آهنین مردم ایران ناتوان است و می‌داند طرف حسابش کیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جوانانی که در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح ما آموزش می‌بینند و به صحنه می‌آیند به‌تن‌هایی یک انرژی هسته‌ای هستند و اصل انرژی هسته‌ای همین جوانان هستند و اگر دشمن حرکتی انجام دهد موج‌های دشمن را در هم می‌کوبیم.

ایرانی تصریح کرد: مکتب، مسیر و آموزه‌های دینی ما همین گونه شکل گرفته و رشد می‌کند و ان‌شاءالله بتوانیم وظیفه اصلی که بر عهده همه ماست انجام دهیم و این پرچم زیبا را به دستان صاحب اصلی برسانیم و این مهم با زحمت، اقتدار، ولایتمداری، مکتب‌مداری و دین‌مداری شدنی است.

وی خطاب به جوانان همرزم خود گفت: جوانان ما امروز در کنار دیگر همرزمان خود هزاران کیلومتر دورتر از سواحل کشور مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند شبانه‌روز شاهرگ اقتصادی کشور را حفاظت می‌کنند.

ایرانی اظهار داشت: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه‌تن‌ها برای ما بلکه برای منطقه و جهان تاثیرگذار است و هر حرکت این جوانان یک دیپلماسی است و اگر فرماندهی معظم کل قوا اشاره کند همه ما جانمان را در هر جایی که معظم له انتظار داشته باشند و دستور دهند تقدیم می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام/