شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#دربی#خبر ورزشی#مصاف

سورپرایز بزرگ یحیی در دربی

سورپرایز بزرگ یحیی در دربی

خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس امروز در شرایط به مصاف استقلال می رود که تغییرات زیادی در خط دفاعی خواهد داشت.

در حالی که گفته می‌شد یحیی گل محمدی به کاپیتان تیمش در بازی با نفت مسجد سلیمان استراحت داده تا او را برای دربی حفظ کند اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی ندارد و خط دفاعی سرخ‌ها قرار است با تغییرات اساسی برابر استقلال به میدان برود.

 در بازی امروز جلال حسینی و هنانوف نیمکت نشین خواهند بود و فرشاد فرجی و علی نعمتی به‌عنوان مدافعان میانی سنگین‌ترین وظیفه چند فصل اخیر را روی دوش خواهند داشت و باید دید قادر به مهار فاز تهاجمی حریف خواهند بود یا خیر. فرجی طی دو بازی اخیر نیمکت نشین بوده و اکنون به ترکیب اصلی بازگشته است.

در سمت راست خط دفاعی رامین رضاییان نیز بعد از فصول متمادی دوری از دربی و در شرایطی که آخرین دربی را با یک برد شیرین چهار گله و گلزنی در خاطر دارد، بار دیگر در سمت راست دفاعی سرخ‌ها حاضر خواهد شد و این وظیفه در سمت چپ به سعید آقایی سپرده شده است. آقایی در بازی قبلی یکی از نمایش‌های خوب خود را طی این فصل داشت و بدشانس بود که ضربه‌اش نیز به تیرک دروازه حریف خورد. آنها امیدوارند ضمن مهار حملات حریف، در فاز تهاجمی نیز شرایط را به سود سرخ‌ها کنند.

باید دید تغییرات تکراری در خط دفاعی این بار در دربی جواب خواهد داد یا نه. یکی از انتقاداتی که این فصل به تیم یحیی می‌شود تغییرات زیاد در خط دفاعی سرخ‌ها است.

بیشتر بخوانید

251254