شهر خبر

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص): پیشرفت علوم پدافندی در دانشگاه پدافند هوایی روند صعودی دارد

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، با بیان اینکه روند پیشرفت علوم پدافندی در دانشگاه پدافند هوایی صعودی است، گفت: دانشجویان دانشگاه پدافند با انگیزه، پویایی و ظرفیت بالا و همچنین استفاده وافی و کافی از تجارب پیشکسوتان این دانشگاه نوید بخش آینده‍ای روشن و با صلابت را برای مجموعه نیروی پدافند هستند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم ساعدی در مراسم تقدیر از بازنشستگان این دانشگاه با بیان اینکه استفاده از تجارب قشر پیشکسوت قطعا اعتبار، اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی را اعتلا می‌بخشد، گفت: پیشکسوتان دانشگاه پدافند ذخیره‍های ارزشمند نیروی پدافند هوایی هستند.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) بیان اینکه روند پیشرفت علوم پدافندی در دانشگاه پدافند هوایی صعودی است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه پدافند با انگیزه، پویایی و ظرفیت بالا و همچنین استفاده وافی و کافی از تجارب پیشکسوتان این دانشگاه نویدبخش آینده‌ای روشن و با صلابت را برای مجموعه نیروی پدافند هستند.

ساعدی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های دانشگاه پدافند دقیقاً مطابق با استاندارد‌های روز کشور طراحی، ساخته و پایه‌ریزی شده است و همچنین ارائه آموزش‌ها هم توسط استادان مجرب در حال پیاده‌سازی است، خاطر نشان کرد: انسجام، همدلی و پژوهش محوری دانشجویان و استادان دانشگاه پدافند نوید اقتداری بی‌بدیل در آینده نیروی پدافند را می‌دهد.

وی با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در دانشگاه پدافند منشاء خیر، برکت و همچنین ایجاد انگیزه برای کارکنان این دانشگاه شده است، تصریح کرد: همواره مجموعه کارکنان دانشگاه پدافند با پیروی از فرمایشات داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) دستیابی به سخت‌ترین فناوری نظامی را سهل الوصول کرده‌اند.
 
 
انتهای پیام/