شهرخبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال | ریسک غیرمنتظره یحیی با نیمکت نشین کردن ۳ بازیکن باتجربه

سرخ‌پوشان پایتخت امروز با چند تغییر در ترکیب خود به مصاف استقلال می‌روند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۷.۳۰ به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی می‌روند.

پرسپولیس امروز برای کمتر شدن فاصله خود با استقلال چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد به همین دلیل شاگردان گل‌محمدی برای اینکه قرمزها همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند انگیزه بالایی برای شکست آبی‌ها در دربی دارند.  

اما تغییرات کادر فنی پرسپولیس در ترکیب برای دیدار مقابل استقلال احتمالا بصورت زیر خواهد بود:  

در دروازه پرسپولیس در این دیدار ابهام بزرگی در مورد حضور حامد لک یا احمد گوهری در چهارچوب دروازه وجود دارد و این موضوع علامت سوال بزرگ دربی پایتخت است با این حال انتخاب یحیی برای این بازی احتمالاً احمد گوهری خواهد. 

در خط دفاع ظاهراً یحیی گل محمدی قصد دارد انقلاب کند و تغییرات گسترده‌ای نسبت به همیشه شاهد خواهیم بود و به جای زوج همیشگی هنانوف - جلال حسینی از فرشاد فرجی و علی نعمتی در مرکز خط دفاع استفاده خواهد کرد. در سمت راست و چپ حضور رضاییان و سعید آقایی مثل همیشه محتمل است. 

در خط هافبک یحیی یه هافبک دفاعی آماده در اختیار دارد و انتخاب دو نفر از میان آنها دغدغه شیرینی برای او خواهد بود ولی با توجه به رسیدن سرلک به بازی و آمادگی بالای رضا اسدی و عملکرد درخشان او مقابل نفت مسجد سلیمان این دو بازیکن در ترکیب اصلی خواهند بود. 

در پست وینگر نیز سرمربی سرخ‌ها بدون تغییر نسبت به دیدارهای قبلی و با حضور مهدی ترابی در سمت چپ و احسان پهلوان آماده این روزها در سمت راست، به دنبال حمله به سمت دروازه حریف و بازیسازی و ایجاد موقعیت خواهند بود.

در خط حمله مهدی عبدی و حامد پاکدل نیمکت‌نشین شده‌اند تا زوج شرزود تمیروف و وحید امیری به دنبال فتح دروازه سیدحسین حسینی و استقلال باشند. امیری سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارد و مهاجم ازبکستانی نیز که دو بازی اخیر در ترکیب این تیم حاضر بوده، نشان داده مهره‌ای خطرناک برابر حریف می‌تواند باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال 

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری مهدی ترابی، شرزود تمیروف