شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد

بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد

هافبک کروات تیم فوتبال اینتر فرصت رفتن به رئال مادرید را داشته، اما ترجیح داد در این تیم ماندنی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند مارسلو بروزوویچ که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، روز گذشته (سه‌شنبه) پای قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرده است و خود را تا سال 2026 به قهرمان ایتالیا متعهد کرده است. حالا نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» خبر می‌دهد که این هافبک کروات از رئال مادرید پیشنهاد خیلی خوبی داشته، اما به خاطر اینتر آن را رد کرده است.

مدیران باشگاه رئال مادرید، بروزوویچ را متقاعد کرده بودند که می‌تواند در تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی نقشی کلیدی داشته باشد و حتی لوکا مودریچ هموطن او هم سعی در متقاعد کردن این هافبک کروات برای پیوستنش به جمع کهکشانی‌ها داشته است، اما در نهایت او به این پیشنهاد پشت کرد.

بروزوویچ 29 ساله در قرارداد جدیدش با اینتر به ازای هر فصل 6 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده دریافت خواهد کرد و دستمزد او با ماندنش در این باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

هافبک تیم ملی کرواسی که در سال 2014 از دینامو زاگرب به اینتر پیوست، در این سال‌ها یکی از بازیکنان کلیدی نراتزوری بوده است و در 279 بازی 25 گل به ثمر رسانده است.

او در این مدت هم یک قهرمانی در سری A ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با اینتر تجربه کرده است.

انتهای پیام/