شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس جمهور#ایام نوروز

رئیسی: در ایام نوروز وقفه‌ای در کارهای ضروری مردم ایجاد نشود

رئیسی: در ایام نوروز وقفه‌ای در کارهای ضروری مردم ایجاد نشود

رئیس جمهور گفت: وظیفه همه مسئولان اجرایی خدمت به مردم است لذا در اولین فرصت در سال ۱۴۰۱ جلسه هیات دولت تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۰ به تمام وزرا و مسئولان دستگاههای اجرایی خطاب کرد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در ایام تعطیلات نوروزی وقفه‌ و تاخیری در کارهای ضروری و مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

رئیس جمهور ادامه داد: وظیفه همه مسئولان اجرایی خدمت به مردم است لذا در اولین فرصت در سال ۱۴۰۱ جلسه هیات دولت تشکیل خواهد شد.

رئیسی: در ایام نوروز وقفه‌ای در کارهای ضروری مردم ایجاد نشود

رئیسی از همه دست اندرکاران سفرهای نوروزی خواست همه تلاش خود را بکار گیرند تا مردم در آرامش و امنیت به مسافرت بروند و به سلامتی این ایام را سپری کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به فضلیت و اهمیت شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: نیمه شعبان و روز ولادت امام زمان (عج) جزو ایام با فضیلت سال است و جا دارد همگان خصوصا مسئولان و خدمتگزاران به مردم، تلاش نمایند از فیوضات این روز و این ماه بهره کافی را ببرند.

رئیسی همچنین ضمن تسلیت مجدد به مناسبت رحلت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی، تصریح کرد: ارادت ویژه آیت‌الله علوی گرگانی به امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی از ویژگی‌های ایشان بود. این فقید بزرگوار در تمام عمر پربرکت خود از تلاش برای تبیین فقه اهل بیت (ع) کوتاهی نکرد و جزو مروجان و مدافعان امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی بود.

217