شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قلعه‌نویی#دادگاه عالی ورزش#جدید

ادعای بزرگ قلعه‌نویی در آستانه دربی/ CAS اعاده دادرسی ما را قبول کرده است/ مدارک جدید دادیم، طبق حرف دادگاه عالی ورزش امتیاز باید برگردد

سرمربی گل گهر از پیگیری پرونده کسر امتیاز تیمش در دادگاه عالی ورزش خبر داده است.

ادعای بزرگ قلعه‌نویی در آستانه دربی/  CAS اعاده دادرسی ما را قبول کرده است/ مدارک جدید دادیم، طبق حرف دادگاه عالی ورزش امتیاز باید برگردد
خبرورزشی -

امیر قلعه نویی که امروز با یک برنامه تلویزیونی گفت و گو می کرد در خصوص پیگیری پرونده بازیکن گابنی خود گفت:  ما  به سازمان لیگ نامه زدیم، دوستان ۱۳ آبان به ما گفتند این بازیکن مشکل ندارد. در حق ما اجحاف و ظلم شد. هر اتفاقی قرار است بیفتد خوب است در زمین، نتیجه گرفته شود. این حرف بالاترین مقام قضایی دادگاه CAS است. این دادگاه فقط یک مورد را ۳ بر صفر می‌کند. در رأی پیکان و سایپا هم آمده که ما به آن استناد می‌کنیم. می‌گوید اگر شرط‌بندی یا تقلبی شده باشد آن نتیجه باید سه بر صفر شود. در بقیه موارد نتیجه‌ای که به دست آمده ملاک است. در این موارد تیم‌هایی که مظلوم هستند و پشتوانه ندارند سرشان بریده می‌شود. اگر تیم‌های دیگر بودند یقیناً این کار را نمی‌کردند و قانون عوض می‌شد. متأسفانه در کشور ما قانون قائم به شخص است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا پرونده بازیکن گابنی در دادگاه CAS‌ است، عنوان کرد: ما اعاده دادرسی دادیم هنوز نوبت آن نشده، دو سه مدرک جدید داریم که بابت همان‌ها فکر می‌کنم اعاده دادرسی قبول شده است.

این صحبت های امیر قلعه نویی در حال انجام شده است که استقلال فردا باید در دربی تهران به مصاف پرسپولیس برود. شاگردان مجیدی با احتساب ۲ امتیازی که با رای کمیته استیناف برای آنها لحاظ شده در فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس هستند و حالا اگر ادعای قلعه نویی درست باشد دوباره جدول لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. باید دید شکایت باشگاه گل گهر چه زمانی در دادگاه عالی ورزش تعیین تکلیف می‌شود.