شهر خبر

سخنگوی جنبش «حماس»:

پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است

پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت اقدام صهیونیستها در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی طی روز گذشته، گفت: پیشرفت محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران‌زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی طی روز گذشته واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اظهار داشت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی حاکی از بحرانی است که تل آویو با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: واقعیت این است که پیشرفت مقاومت، رژیم صهیونیستی را بحران زده کرده است. از همین روی، صهیونیست‌ها مسیر آزار و اذیت ملت فلسطین را در پیش گرفته‌اند. با این حال، آنها در تحقق اهدافشان شکست خواهند خورد.

این مقام فلسطینی همچنین عنوان کرد: رژیم اشغالگر به خوبی می‌داند که در این مرحله تاریخی مقاومت به شدت رشد پیدا کرده است و در نقطه مقابل، صهیونیست‌ها در موضع ضعف قرار دارند. گفتنی است، روز گذشته نظامیان صهیونیست ۳ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی به شهادت رساندند.