شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استاندارد

پایان موفقیت آمیز ممیزی عملکرد ایمنی در شرکت هواپیمایی قشم | برگ زرین دیگری در ارائه خدمات استاندارد هوایی

قشم ایر موفق به دریافت یکی از معتبرترین گواهینامه های بین المللی در سطح بالای کیفیت و ایمنی پرواز‌های یک شرکت هواپیمایی شد.

پایان موفقیت آمیز ممیزی عملکرد ایمنی در شرکت هواپیمایی قشم | برگ زرین دیگری در ارائه خدمات استاندارد هوایی

بازرسی عملیات ایمنی یاتا (IOSA) یکی از برنامه‌های نظارتی یاتا می‌باشد که یک سیستم بین‌المللی تایید شده جهت ارزیابی واحد مدیریتی و کنترل شرکت‌های هواپیمایی است.

این گواهینامه نشان دهنده سطح بالای کیفیت و ایمنی پرواز‌های یک شرکت هواپیمایی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

سومین دوره ممیزی IOSA شرکت هواپیمایی قشم توسط یکی از معتبرترین سازمان‌های ممیزی مورد تایید یاتا طی ۵ روز از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ انجام گردید. در حین فرآیند ممیزی، خدمات کیفیت هوایی با معیار‌های IOSA مطابقت داده شد و اسناد و مدارک مربوطه بررسی گردید.

این ممیزی با حساسیت مدیر عامل جدید با نگاهی ملی و در روز‌های آغازین تصدی مدیریت ایشان با اولویت بندی و برنامه ریزی در مدت زمانی کوتاه با موفقیت انجام شد و با کسب این افتخار در شرایط تحریم‌های غیرقانونی و ناجوانمردانه، رتبه بالای ایمنی شرکت هواپیمایی قشم در سطح بین المللی تایید گردید.

در پایان این دوره ممیزی کلیه مراحل بازرسی با موفقیت سپری شده و نتیجه‌ای کم نظیر در کشور با کمترین میزان یافته‌ها ثبت شد که خود مؤید افتخاری ملی و گامی نوین و مؤثر در پیشبرد اهداف متعالی شرکت هواپیمایی قشم خواهد بود.

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی خطوط