شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجمع تشخیص#آیت الله

تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی ارتحال آیت الله العظمی علوی گرگانی

تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی ارتحال آیت الله العظمی علوی گرگانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی ارتحال آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر و این ضایعه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام، اساتید حوزه های علمیه، ارادتمندان، شاگردان، مردم استان گلستان و خصوصاً بیت معزز ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

ضایعه رحلت فقیه و مرجع گرانقدر، آیت الله العظمی آقای حاج سید محمدعلی علوی گرگانی (رضوان الله تعالی علیه)، موجب تاسف اینجانب گردید.

آن فقید سعید،در طول عمر شریف خود، همت و توان خویش را در راه نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) و دفاع از مکتب تشیع و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از امام بزرگوار (ره) و رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) صرف کرد و از خود آثار و برکات ارزشمندی در نشر معارف دین برجای گذارد.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام،اساتید محترم حوزه‌های علمیه، ارادتمندان، شاگردان، مردم ولایتمدار استان گلستان و بویژه بیت معزز آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/