شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#پلیس آمریکا

قاتل سریالی بی‌خانمان‌ها در آمریکا دستگیر شد

قاتل سریالی بی‌خانمان‌ها در آمریکا دستگیر شد

طبق گفته پلیس آمریکا قاتل سریالی که اقدام به قتل بی‌خانمان‌های آمریکایی کرده بود, دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, "دارن هاسکیس"، سخنگوی اداره پلیس "متروپولیتن" در واشنگتن صبح سه‌شنبه اعلام کرد مرد ناشناسی که اقدام به قتل بی‌خانما‌ن‌های آمریکایی کرده بود, توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

پایگاه خبری "ان‌بی‌سی" در این باره نوشت, تاکنون جزئیاتی در مورد چگونگی یافتن این فرد توسط ماموران و اتهامات علیه وی منتشر نشده است.

اداره پلیس "متروپولیتن" در بیانیه‌ای نوشت: او در حال حاضر در مرکز قتل ما در حال بازجویی است. اطلاعات تکمیلی به‌زودی ارائه خواهد شد.

به گفته پلیس آمریکا، پنج مرد بی‌خانمان از 3 مارس در دو شهر واشنگتن و نیویورک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده و مابقی به شدت مجروح شدند.

سه حمله نخست در واشنگتن دی‌سی اتفاق افتاد؛ تیراندازی ساعت 4 صبح روز 3 مارس که قربانی جان سالم به در برد، تیراندازی ساعت 1:21 بامداد سه‌شنبه که قربانی جان سالم به در برد و چهارشنبه جسد مقتول زمانی که یک افسر اداره پلیس متروپولیتن یک چادر را مشاهده کرد, شناسایی شد.

مقامات آمریکایی گفتند که حملات اخیر با فاصله کمتر از دو ساعت از روز شنبه در شهر نیویورک رخ داده است. نخستین تیراندازی حدود ساعت 4:30 صبح اتفاق افتاد که مردی 38 ساله در حالی که خواب بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و با فریاد "چه کار می کنی؟" از خواب بیدار شد.

تیراندازی دوم که مرگبار بود، حدود ساعت 6 صبح رخ داد که مردی در کیسه خواب با زخم‌هایی در سر و گردنش افتاده بود. پلیس گفت که دو تیراندازی روز شنبه با فاصله حدود یک مایل از هم رخ داده است.

پلیس نیویورک و واشنگتن در بیانیه‌ای مشترک روز یکشنبه اعلام کرده بودند که تیراندازی به پنج مرد بی‌خانمان با هم مرتبط هستند.

انتهای پیام/