شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#ملی‌پوش#هندبال

ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است/ امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم

ویسی: تیم ما به خودباوری رسیده است/ امیدوارم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشیم

ملی‌پوش دختر هندبال کشورمان معتقد است که این تیم به خودباوری رسیده و در مسابقات جهانی اسلوونی عملکرد مناسبی خواهد داشت.

هدیه ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از تاریخ 16 تا 23 اسفندماه در آلماتی قزاقستان برگزار شد. بازی‌های ما با تیم‌های قزاقستان، ازبکستان، هند و تایلند بود. ما زمان کمی را در اردوها گذراندیم اما با برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌هایی که کادر فنی و مربیان اجرا کردند توانستیم به هماهنگی لازم برسیم و عملکرد خوبی را در این مسابقات نشان بدهیم.

وی افزود: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم و به هدف‌مان برسیم و توانستم عنوان بهترین بازیکن پست پخش در مسابقات را به دست بیاورم. انشاءالله اتفاقات خوب همچنان در هندبال ادامه داشته باشد و از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

ویسی با بیان اینکه خوشبختانه در هندبال بانوان ما اولین تیمی هستیم که توانستیم مدال آسیایی را کسب کنیم، تصریح کرد: ما به این باور رسیده‌ایم که ما می‌توانیم و این موضوع در ذهن ما شکل گرفته است. ما توانستیم مقام دوم مسابقات را به دست بیاوریم و جواز حضور در مسابقات جهانی را که در شهریورماه در کشور اسلوونی برگزار می‌شود به دست بیاوریم. انشاءالله بتوانیم عملکرد خوبی هم آنجا داشته باشیم.

انتهای پیام/