شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#لایحه جامع#مجلس شورای اسلامی

پژمانفر در گفتگو با مهر:

ضرورت همسان‌سازی حقوق/ لایحه جامع حقوق و دستمزد به مجلس ارائه شود

ضرورت همسان‌سازی حقوق/ لایحه جامع حقوق و دستمزد به مجلس ارائه شود

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همسان‌سازی حقوق‌ها موضوعی مهم و اساسی است و دولت باید لایحه جامع حقوق و دستمزد را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

حجت‌الله نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار با تاکید بر ضرورت ارائه لایحه جامع حقوق و دستمزد به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضرورت دارد که هر چه سریع‌تر لایحه جامع حقوق و دستمزد به مجلس ارائه شود.

وی بیان کرد: ما باید وضعیت نابسامان حقوق و دستمزد را ساماندهی کنیم چرا که شرایط فعلی حس بی‌عدالتی را بین مردم ایجاد کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر، یک دومینویی در موضوع حقوق و دستمزد ایجاد شده است، مبنی بر اینکه دائماً حقوق بخشی از اقشار جامعه افزایش می‌یابد و سپس بخش دیگری از جامعه نسبت به این موضوع معترض می‌شوند که این فرایند باید اصلاح شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید نظام مشخصی در ارتباط با حقوق و دستمزد ایجاد شود. هماهنگی و همسان‌سازی حقوق‌ها موضوعی مهم و اساسی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

پژمانفر تاکید کرد: به هیچ وجه قابل توجیه نیست که تفاوت حقوق یک نیروی کارشناس در اداره‌ای با یک نیروی کارشناس در اداره‌ای دیگر تفاوت فاحش داشته باشد. شرایط فعلی پرداخت حقوق و دستمزد اصلاً قابل دفاع نیست و ما باید این روند را اصلاح کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید لایحه جامع حقوق و دستمزد را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد چرا که اصلاح فرایند پرداخت حقوق و دستمزد بار مالی دارد و دولت باید آن را تامین کند.