شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#فلسطین

حماس فلسطینی‌ها را به راهپیمایی دعوت کرد

حماس فلسطینی‌ها را به راهپیمایی دعوت کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از قشرهای مختلف فلسطینی خواست تا برای مقابله با یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی راهپیمایی کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «فلسطین آنلاین»، اداره قدس در حماس امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه شهرک نشینان صهیونیست قرار است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مصادف با نیمه شعبان به بهانه برگزاری «عید پوریم» به مسجد الاقصی یورش برند، از توده‌ها و اقشار مختلف مردم فلسطین خواست که این روز را روز بسیج عمومی، آتش زننده و انفجار انقلابی جدید علیه جنایات اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم قرار دهند.  

حماس بر لزوم برگزاری راهپیمایی پرشکوه و گسترده در تمامی سرزمین‌های اشغالی فلسطین از کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی و قدس تا باب «الرباط» در مسجد الاقصی و مقابله پرقدرت با استکبار صهیونیستی که مسجد الاقصی و شهر قدس را هدف قرار داده است، تاکید کرد.  

این جنبش فلسطینی از فلسطینی‌ها خواست با تمام قدرت از تمام نقاط فلسطین راهپیمایی کنند تا این پیام را به جهانیان برسانند که با جان و خون خود اجازه یورش به مسجد الاقصی را نخواهیم داد و این دشمن تا زمانی که بازویش را بشکنیم و او را شکست دهیم با استقامت، صبر و شکیبایی ما مواجه خواهد شد.  

حماس همچنین از جهانیان خواست تا در برابر مسئولیت‌های خود متعهد باشند و به این حملات وحشیانه به مقدسات فلسطینی‌ها پاسخ دهند و به دشمن بفهمانند که ما سست نخواهیم شد و برای دفاع از مسجد الاقصی خون ما ارزش ندارد.

منبع: ایرنا