شهر خبر

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما برای نوروز ۱۴۰۱

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما برای نوروز ۱۴۰۱

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه‌های این شبکه برای پخش در لحظات تحویل سال و ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام کردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه‌های این شبکه برای پخش در لحظات تحویل سال و ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد.

ویژه برنامه «سلام» به همت گروه جلسات و مسابقات شبکه، روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ به مدت ۱۲ ساعت به صورت زنده از حرم رضوی به تهیه کنندگی ابراهیم جاهد و اجرای هادی صلح جو پخش خواهد شد. در طول برنامه، ارتباط مستقیم با حرم های مطهر در کربلای معلی، قم، شیراز و … برقرار خواهد شد. در این برنامه سعی شده است مردم در لحظات سال تحویل در حال و هوای حرم مطهر امام رضا علیه السلام و همچنین حرم مطهر امام حسین (ع) و دیگر اماکن مقدس قرار گیرند.

برنامه «روبراه» از گروه علوم قرآنی شبکه از ۲۸ اسفند تا ۱ فروردین، ساعت ۲۴ الی ۱:۳۰ با تهیه کنندگی و اجرای مهیارعبداللهی به صورت زنده از کربلای معلی پخش خواهد شد.
- همچنین سری جدید برنامه «خوشبخت» ویژه نوروز ساعت ۱۰ صبح و تکرار آن، روزهای ۲۸ اسفند تا ۱ فروردین هر شب ساعت ۲۱ و از ۲ فروردین تا آخر نوروز، هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

برنامه «منم بچه مسلمان»، تولید گروه کودک و نوجوان شبکه ویژه نوروز هر روز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۱ روز بعد پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «اسرا» از تولیدات گروه جلسات و مسابقات شبکه هر روز ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ پیشکش مخاطبان شبکه بویژه نوجوانان خواهد شد. برنامه زنده تقرب ویژه نوروز از گروه اطلاع رسانی شبکه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «مصباح» از تولیدات گروه اطلاع رسانی شبکه هر روز ساعت ۱۸ به بررسی تحولات قرآنی و معارفی در سالی که گذشت می‌پردازد.

مستند «در میان کوچه‌ها» تولید جدید گروه اطلاع رسانی با موضوع زندگی مبلغین جهادی هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش خواهد شد.

همچنین «مناجات شعبانیه» از کربلای معلی هر شب ساعت ۲۳:۱۵ و قبل از اذان صبح نیز برنامه مناجات خوانی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد.